Η ζάχαρη σχετίζεται άμεσα με την αύξηση του κινδύνου εμφάνισης διαφόρων ασθενειών όπως οι  καρδιακές παθήσεις, η παχυσαρκία και ο  διαβήτης. Επιπρόσθετες αρνητικές συνέπειές της είναι ότι αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης. Επηρεάζει άμεσα την ενέργειά μας αλλά και την κακοσμία του στόματος και των δοντιών μας. Με το να κόψετε λοιπόν τη ζάχαρη, μειώνετε σε μεγάλο βαθμό τους κινδύνους αυτούς, προασπίζοντας την υγεία σας. Αρχικά, ίσως αισθάνεστε περίεργα και άσχημα, αλλά η συνέχεια θα σας ανταμείψει. Σύμφωνα με την κλινική του Cleveland, ο εθισμός της ζάχαρης μπορεί να ξεπεραστεί εντός 10 η μερών!

10 symvoyles na vgalete ti zaxari apo ti diatrofi sas 300x200 10 συμβουλές για να βγάλετε τη ζάχαρη από τη διατροφή σας

Ας δούμε τους δέκα τρόπους να αποτοξινωθείτε από τη ζάχαρη:

Πιείτε περισσότερο νερόΚρατώντας ενυδατωμένο τον οργανισμό σας, περιορίζετε την όρεξη σας για φαγητό αλλά και πιθανές λιγούρες.

Αποφύγετε τα τεχνητά γλυκαντικά: Σύμφωνα με έρευνες, τα τεχνητά γλυκαντικά σε αντίθεση με όσα πιστεύουμε,  και ενισχύουν την εξάρτηση μας από τη ζάχαρη, αλλά και  την επιθυμία μας να καταναλώσουμε περισσότερη. Ο καλύτερος τρόπος για να βγάλετε εξολοκλήρου τη ζάχαρη από τη ζωή σας, είναι να σταματήσετε να καταναλώνετε γλυκά τρόφιμα, ακόμη κι αν αυτά δεν περιέχουν ζάχαρη. Οπότε, εκ πρώτης όψεως η αντικατάσταση της ζάχαρης από γλυκαντικές ουσίες, φαίνεται καλή λύση, όμως στην πραγματικότητα υπονομεύει την προσπάθειά σας.

Κοιμηθείτε αρκετά. Ο μη επαρκής ύπνος, κάνει τα συμπτώματα της απεξάρτησης μας( κατάθλιψη, κόπωση και λιγούρες) από τη ζάχαρη ακόμη  πιο έντονα. Επίσης, οι λίγες ώρες ύπνου, αυξάνουν την επιθυμίας μας για πρόχειρο φαγητό και ζάχαρη. Στοχεύστε σε έναν καλό ύπνο, ο οποίος χαρίζει υψηλότερα επίπεδα ενέργειας, βελτιωμένη συγκέντρωση και μνήμη, μειωμένη πίεση και καλύτερες επιλογές τροφίμων

Φάτε κάτι πικρό. Εστιάστε στα πικρά τρόφιμα (ρόκα ,μπρόκολο, ραπίνι, καφές).Οι πικρές τροφές  «κλείνουν» τους υποδοχείς του εγκεφάλου μας που ευθύνονται για την επιθυμία κατανάλωσης ζάχαρης. Οι πικρές επιλογές  φαγητού ρυθμίζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα μας και επιβραδύνουν την απορρόφηση ζάχαρης από τον οργανισμό μας.

Σταματήστε να καταναλώνετε ζάχαρη. Η ζάχαρη υπάρχει παντού, όχι μόνο στα γλυκά. Τα προπαρασκευασμένα τρόφιμα, το λευκό αλεύρι , τα αναψυκτικά και γενικότερα όλες οι επεξεργασμένες τροφές έχουν ζάχαρη! Οπότε ελέγξτε όλα τα τρόφιμα από τις ετικέτες τους, όσον αφορά την περιεκτικότητα σε ζάχαρη, κι έπειτα όλα θα είναι πιο εύκολα!

 Διαχειριστείτε το άγχος σας. Σε ιδιαίτερα έντονες και στρεσογόνες καταστάσεις, ο οργανισμός μας ζητά γλυκό, κι αυτό γιατί το άγχος επηρεάζει άμεσα τις διατροφικές μας προτιμήσεις. Υποσυνείδητα, με την κατανάλωση ζάχαρης, νομίζουμε ότι καταναλώνοντας ζάχαρη , θα επιδράσουμε με ηρεμιστικό τρόπο στις ορμόνες του άγχους που έχουν παραχθεί. Το  βασικότερο λοιπόν εδώ είναι, να διατηρήσετε υπό έλεγχο το άγχος σας, άρα δεν θα υποκύψετε στην επιθυμία σας για ζάχαρη ή γλυκά. Αποφορτιστείτε διαβάζοντας ένα βιβλίο, πηγαίνοντας μια βόλτα ή μιλώντας με ένα φίλο.

Καταναλώστε περισσότερη πρωτεΐνη. Προσθέτοντας στη διατροφή σας  ψάρι, κρέας, κοτόπουλο, ξηρούς καρπούς και αυγά, καταστέλλετε την όρεξή σας για γλυκό. Η κατανάλωση πρωτεΐνης σε κάθε σας γεύμα, μειώνει τις λιγούρες και τη γενικότερη όρεξή σας.

Αυξήστε την κατανάλωση φυτικών ινών. Η κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, θα σας βοηθήσει να νικήσετε την πείνα. Οι φυτικές ίνες, προλαμβάνουν τις λιγούρες, τις κεφαλαλγίες, τη ναυτία  και ελέγχουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Για καλύτερα αποτελέσματα, προτιμήστε όσπρια και λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα φυτικών ινών.

Γυμναστείτε. Σύμφωνα με μελέτη του 2015, η σύντομη άσκηση (όπως για παράδειγμα μια γρήγορη βόλτα 15 λεπτών), ελαττώνει την επιθυμία για τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη. Η σωματική δραστηριότητα είναι πολλαπλά  ωφέλιμη, στην περίπτωση που θα αποφασίσετε να κάνετε αποτοξίνωση από τη ζάχαρη. Η άθληση μειώνει το άγχος και το στρες και βελτιώνει την ενέργεια μας , άρα κατ’ επέκταση μειώνει τυχόν συμπτώματα της αποτοξίνωσης(όπως η ενοχλήσεις λόγω άγχους, η μειωμένη ενέργεια και η κόπωση)

Πιείτε πράσινα ροφήματα. Σε μελέτη διάρκειας τριών μηνών, με συμμετέχουσες 38 γυναίκες, φάνηκε ότι όσες κατανάλωναν ένα ρόφημα  με περιεκτικότητα 5 μόλις γραμμαρίων από εκχύλισμα σπανακιού πριν από το πρωινό τους γεύμα, ,  δεν ζητούσαν  ούτε λιπαρές ούτε γλυκές γεύσεις, από την πρώτη κιόλας μέρα. Η κατανάλωση ενός πράσινου ροφήματος, επομένως,  μπορεί να βοηθήσει την προσπάθειά σας. Βάλτε το πράσινο στην καθημερινότητά σας! Τι περιμένετε;