Η κατακράτηση υγρών είναι ένα πολύ συνηθισμένο φαινόμενο, ειδικότερα τα τελευταία χρόνια και είναι  κάτι που μπορεί  να συμβεί είτε στους ιστούς και τις κοιλότητες, είτε στο κυκλοφορικό  μας σύστημα και έχει τη δυνατότητα να  προκαλέσει οίδημα στα άκρα (χέρια, πόδια), είτε στους αστραγάλους μας.

Κάποιες  γυναίκες παθαίνουν κατακράτηση υγρών ή πριν από την περίοδό τους ή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Επίσης, κατακράτηση υγρών ταλαιπωρεί όσους ταξιδεύουν με πτήσεις συνεχώς ή βρίσκονται σε ακινησία σε γενικές γραμμές στη ζωή τους.

3 tips gia na apofygete tin katakratisi ygrwn sto swma sas 300x200 3 tips να αποφύγετε την κατακράτηση υγρών στο σώμα σας

Η κατακράτηση υγρών, είναι πολύ πιθανό επίσης, να  αποτελεί  και σύμπτωμα κάποιας πιο σοβαρής ιατρικής πάθησης, όπως είναι για παράδειγμα η καρδιακή ανεπάρκεια αλλά και η  νεφρική νόσος.

Σε ορισμένες όμως  περιπτώσεις, το πρήξιμο  ή το φούσκωμα στην κοιλιά από κατακράτηση υγρών μπορεί να είναι πιο ήπιας μορφής  και να μην κρύβεται από πίσω κάποια άλλη πάθηση.

Δείτε παρακάτω  3 απλά και εύκολα  tips για να αποβάλετε τα περιττά υγρά από την κοιλιά σας και μάλιστα γρήγορα:

  1. Να αυξήσετε το μαγνήσιο που προσλαμβάνετε. Το μαγνήσιο είναι ένα πολύ σημαντικό μεταλλικό στοιχείο, τοπ οποίο εμπλέκεται σε πάνω από 300 αντιδράσεις ενζύμων που βοηθούν το σώμα μας να λειτουργεί εύρυθμα. Η αύξηση της πρόσληψης μαγνησίου από τη διατροφή μας,  έχει αποδειχθεί  ότι συμβάλλει δραστικά στην μείωση της κατακράτησης. Μία έρευνα  μάλιστα, αποκάλυψε πως  200mg μαγνησίου σε ημερήσια βάση,  ελάττωναν  την κατακράτηση νερού στις  γυναίκες με προεμμηνορροϊκά συμπτώματα. Που θα βρούμε μαγνήσιο; Καλές πηγές μαγνησίου είναι τα πράσινα φυλλώδη  λαχανικά, οι ξηροί καρποί, τα δημητριακά ολικής άλεσης και η μαύρη σοκολάτα. Υπάρχουν και συμπληρώματα διατροφής, όμως καλό είναι να φροντίζετε να το λαμβάνετε από τις τροφές και μόνο αν κριθεί αναγκαίο να πάρετε και συμπληρώματα.
  2. Να αυξήσετε την ποσότητα βιταμίνης Β6 που λαμβάνετε. Η βιταμίνη Β6 είναι ένα σύνολο πολλών βιταμινών που συνδέονται μεταξύ τους. Είναι πολύ σημαντική  για την παραγωγή  των ερυθρών αιμοσφαιρίων και παράλληλα εξυπηρετεί και διάφορες άλλες λειτουργίες στο σώμα μας. Όπως και το μαγνήσιο,  έτσι και η βιταμίνη Β6 έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την κατακράτηση νερού σε γυναίκες που έχουν  προεμμηνορροϊκά συμπτώματα. Όσον αφορά τώρα τις τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη Β6, τέτοιες είναι:  το κρέας, τα καρύδια οι μπανάνες  και οι πατάτες. Τέλος, υπάρχει και σε συμπληρώματα διατροφής, όπως ακριβώς και το μαγνήσιο.
  3. Να τρώτε λιγότερο αλάτι. Το αλάτι παρασκευάζεται από νάτριο (το οποίο συνδέεται άμεσα με το νερό στο σώμα μας) και βοηθά στη διατήρηση της κατάλληλης  ισορροπίας στα υγρά και εντός και εκτός των κυττάρων του σώματός μας.  Αν επομένως, τρώτε  συχνά γεύματα που περιέχουν πολύ αλάτι (όπως είναι  τα επεξεργασμένα τρόφιμα), το σώμα σας, είναι πολύ πιθανό και εύκολο να  κατακρατήσει νερό. Επομένως,  καλό για την υγεία σας γενικότερα είναι να  μειώσετε  το αλάτι που προσλαμβάνετε από την διατροφή σας, για να περιορίσετε  και την κατακράτηση που ακολουθεί σχεδόν αυτόματα , καθώς  όπως προείπαμε το νάτριο συνδέεται με το νερό που υπάρχει στην  κοιλιά σας.


Show Buttons
Hide Buttons