Όταν είμαστε πολλές ώρες στο σπίτι πάντα ασυναίσθητα τρώμε παραπάνω. Το τσιμπολόγημα όμως αυτό δυστυχώς ευθύνεται για τα παραπάνω κιλά τα οποία μάλιστα δεν μπορούμε να υπολογίσουμε πόσο γρήγορα τα πήραμε.  Είναι ίσως ο πιο δύσκολος τρόπος αύξησης βάρους, καθώς οφείλεται κυρίως σε ψυχολογικά αίτια. Εμείς σήμερα θα σας δώσουμε κάποιες συμβουλές τις οποίες θα πρέπει να εντάξετε στα πλαίσια ενός υγιεινού και ισορροπημένου πλάνου διατροφής.

3 vasika vimata gia na min pairnete varos apo to tsimpologima 300x200 3 βασικά βήματα για να μην παίρνετε βάρος από το τσιμπολόγημα

Ποια είναι επομένως τα σημαντικότερα βήματα για να περιορίσετε το τσιμπολόγημα; Διαβάστε παρακάτω:

  1. Κάντε σωστότερες επιλογές

Ποιο είναι όμως το μυστικό για να κάνουμε καλύτερες επιλογές; Το να τις έχουμε μπροστά μας φυσικά! Για παράδειγμα όταν αδειάσετε από το σπίτι σας από όλους τους ανθυγιεινούς πειρασμούς και αυξήσετε όλους τους υγιεινούς στο οπτικό σας πεδίο. Ακόμη περισσότερο, όταν αντικαταστήσετε ους ανθυγιεινούς με πιο υγιεινές επιλογές. Τι εννοούμε; Αντί για ποπ κορν του εμπορίου, φτιάξτε μόνοι σας σπιτικά, φάτε σαν σνακ ξηρούς καρπούς ή στικς αγγουριού ή καρότου  και ψήστε στο φούρνο τορτίγιες για υγιεινά «πατατάκια».

  1. Αυξήστε την πρωτεΐνη σας

Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ, τα άτομα που έκαναν διατροφή  με χαμηλή πρόσληψη  πρωτεΐνης και πεινούσαν περισσότερο μέσα στη μέρα και κατέληγαν να τρώνε κατά 12% περισσότερες θερμίδες, οι οποίες σύμφωνα με τους ειδικούς υπολογίζετε σε 1 κιλό ανά μήνα.  Αν επομένως, παρατηρείτε ότι πεινάτε συνεχώς μέσα στη μέρα, υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να μην καταναλώνετε αρκετή ποσότητα πρωτεϊνης. Ιδανική λύση γι’ αυτή την κατάσταση είναι να φροντίζετε να λαμβάνετε 5-15% πρωτεϊνη σε κάθε γεύμα σας. Πρακτικά; Έχετε ως βασικά σνακ το γιαούρτι ή τα αμύγδαλα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα και τα δυο.

  1. Περιορίστε τις επιλογές σας

Μην έχετε κατά νου τι έχετε φάει μέχρι στιγμής και μη μπαίνετε στη διαδικασία να μετράτε ποσότητες συνεχώς. Μια καλή πρακτική και ιδιαίτερα βοηθητική είναι να περιορίσετε τις επιλογές σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να μην καταφύγετε στην υπερφαγία. Οι πιο περιορισμένες επιλογές σας βοηθούν να μην ξεφύγετε και να κρατούν τη θέλησή σας ισχυρή. Επομένως, η κουζίνα και το ψυγείο σας καλό θα είναι να έχει τα απαραίτητα και κανέναν πειρασμό!

 




Show Buttons
Hide Buttons