Το αδυνάτισμα είναι μια διαδικασία που χρειάζεται αρκετή πειθαρχία και προσήλωση για να πετύχει ο στόχος που έχουμε θέσει! Πόσες φορές έχετε πιάσει τον εαυτό σας όμως,  να μην μπορεί να τηρήσει κάποιους βασικούς κανόνες; Δείτε παρακάτω κάποιους κανόνες που ενώ τους γνωρίζουμε, τελικά δεν μπορούμε να τους ακολουθήσουμε:

4 kanones adynatismatos pou den mporeite na titisete 300x169 4 κανόνες αδυνατίσματος που δεν μπορείτε να τηρήσετε

  1. Πρέπει να τρώτε πιο υγιεινά snacks
    Αλλά κολάζεστε και τελικά ενδίδετε στην κατανάλωση μπισκότων, ποπ κορν  και σοκολάτας;
    Αρχικά βγάλτε από το μυαλό σας ότι οι υγιεινές τροφές είναι και άνοστες ή άγευστες. Επομένως, αρχικά ελέγξτε αν όντως πεινάτε πραγματικά και δεν λιγουρεύεστε πράγματα επειδή βαριέστε και έπειτα φάτε αυτό που θέλετε. Απλά , επιλέξτε υγιεινές τροφές που σας αρέσουν και θεωρείται ότι θα σας κρατήσουν χορτάτους. Αν λοιπόν θέλετε σοκολάτα, φάτε μαύρη που είναι ευεργετική για την υγεία σας, αν θέλετε ένα παγωτό επιλέξτε ένα frozen yogurt. Επίσης αν θέλετε ποπ κορν, φτιάξτε σπιτικά  και απολαύστε χωρίς βούτυρο και αλάτι ή απλά καταναλώστε ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης  ή λίγα κράκερ ολικής αλέσεως με ημιάπαχο τυρί. Και θα τσιμπολογήσετε και δε θα ξεφύγετε από το πρόγραμμά σας.
  2. Πρέπει να τρώτε λιγότερη ζάχαρη

Αλλά στο τέλος καταλήγετε να τρώτε πάρα πολλά γλυκά;

Απολαύστε το γλυκό σας, αλλά περιοριστείτε σε ένα την ημέρα! Το πιο βασικό είναι να αρχίσετε με την κρυμμένη ζάχαρη που βρίσκεται στα τρόφιμα. Τι εννοούμε; Μειώστε  ή αντικαταστήστε τα αναψυκτικά και τα άλλα ροφήματα με ζάχαρη με νερό ή τσάι χωρίς γλυκαντικές ουσίες. Επίσης, άλλος τρόπος μείωσης της κρυμμένης ζάχαρης είναι η κατανάλωση φρούτων ή στα γλυκά που φτιάχνετε να μην προσθέτετε ζάχαρη και να προτιμάτε τα αγνά υλικά. Πολύ βασική είναι η ποσότητα: Δε χρειάζεται λοιπόν να τρώτε όλο το γλυκό, δυο με τρις κουταλιές αρκούν!

  1. Πρέπει να τρώτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά:
    Αλλά εσείς βλέπετε σαλάτα και εξαφανίζεστε;
    Κόψτε  ωμά λαχανικά και αποθηκεύστε τα στο ψυγείο σας και κάθε φορά που φτιάχνετε ένα σάντουιτς, μια πίτσα ή μια ομελέτα προσθέστε άφοβα λαχανικά της προτίμησής σας. Επιπλέον, με τη χρήση φρούτων και λαχανικών, μπορείτε να φτιάξετε θρεπτικά και υγιεινά smoothies που θα σας κρατήσουν χορτάτους αλλά και θα σας ενυδατώσουμε με το σωστό τρόπο.

 

  1. Πρέπει να τρώτε μαγειρευτό φαγητό αλλά
    Όλο καταλήγετε παραγγέλνετε  απ’ έξω;
    Αν πραγματικά δεν προλαβαίνετε να προετοιμάζετε τα γεύματά σας, βάλτε σε  σειρά ακόμα και τα έτοιμα γεύματα. Αρχικά, καλό είναι να προτιμάτε το μαγειρευτό φαγητό, οπότε αφιερώστε μια μέρα της εβδομάδας και φτιάξτε παραπάνω ποσότητες για να έχετε για όλη την εβδομάδα και το παραπάνω απλά αποθηκεύστε το. Αν πάλι θέλετε να τρώτε απέξω, μην περιμένετε να φτάσετε στο εστιατόριο για να φάτε, αλλά τηρήστε τη συχνή κατανάλωση γευμάτων. Επιπλέον, μη ζητήσετε ψωμί από το σερβιτόρο και τέλος, μπορείτε απλά να καταναλώσετε τη μισή μερίδα και την άλλη μισή να την πάρετε στο σπίτι!



Show Buttons
Hide Buttons