Θεωρείτε ακόμη ότι η απώλεια βάρους είναι δύσκολη υπόθεση; Δεν υπάρχουν ούτε θαυματουργά τρόφιμα, ούτε μαγικά χάπια. Οι καλύτερες διατροφικές επιλογές είναι το κλειδί της επιτυχίας για να είστε υγιείς αλλά και παράλληλα να χάνετε βάρος.

4 trofima gia eukoloteri apwleia varous 300x200 4 τρόφιμα για ευκολότερη απώλεια βάρους

Το βασικότερο που έχετε να κάνετε, είναι να ακολουθήσετε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής το οποίο να μην είναι ακραίο και να μπορείτε να καταναλώνετε όλες τις τροφές με μέτρο, με αποτέλεσμα να παρέχετε στον οργανισμό σας όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά τα οποία θα ευεργετούν  στην ευρύτερη υγεία του αλλά και την απώλεια βάρους.  Εστιάστε στην κατανάλωση τροφών  που είναι σωστές για την υγεία σας και η απώλεια, θα ακολουθήσει, να είστε σίγουροι! Άρα επιλέξτε προσεκτικά τα φαγητά και τα σνακ σας. Εμείς παρακάτω σας έχουμε 4 τροφές που θα σας γίνουν απαραίτητοι σύμμαχοι στο αδυνάτισμα. Διαβάστε προσεκτικά και έπειτα καταγράψτε τα στη λίστα σας:

Πολύχρωμα λαχανικά: Τα λαχανικά είναι μια επιλογή που είναι φτωχή σε θερμίδες, αλλά πολύ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως οι φυτικές ίνες,  το κάλιο, η βιταμίνη C και το φολικό οξύ. Άρα, για να πετύχετε την επιθυμητή απώλεια, βάλτε στο πιάτο σας πολύχρωμα λαχανικά και πάρτε τις περισσότερες θερμίδες σας από αυτά!

Νερό: Απαραίτητο συστατικό για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού σας αλλά και για την απώλεια βάρους. Μη ξεχνάτε ότι αποτελούμαστε από νερό και καθημερινά χάνουμε ποσότητα από αυτό, την οποία θα πρέπει απαραίτητα να αναπληρώνουμε! Άρα όταν νιώθετε πείνα, πιείτε ένα παγωμένο ποτήρι νερό και έπειτα δείτε αν όντως πεινούσατε ή αν διψούσατε, καθώς το αίσθημα της πείνας και της δίψας, βρίσκονται στο ίδιο ημισφαίριο του εγκεφάλου μας.

Προϊόντα ολικής άλεσης: Καλό είναι αντί για λευκά προϊόντα (ψωμί, δημητριακά ρύζι και ζυμαρικά), να προτιμάτε ολικής άλεσης, τα οποία θα σας βοηθήσουν πολύ περισσότερο στην προσπάθεια απώλειας βάρους. Δεν έχουν υποστεί μεγάλη επεξεργασία και αυτό τα βοηθά να διατηρούν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και φυτικές ίνες που περιέχουν και τα οποία ωφελούν πολλαπλά τον οργανισμό μας. Τέλος, η κατανάλωσή τους έχει συνδεθεί με προστασία του οργανισμού μας από διάφορες παθήσεις, όπως ορισμένες μορφές καρκίνου, ο διαβήτης τύπου 2, η παχυσαρκία αλλά και τα καρδιαγκειακά νοσήματα.

Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί, αποτελούν ιδανικό σνακ που μπορείτε να το πάρετε οπουδήποτε μαζί σας, καθότι είναι και θρεπτικοί αλλά και πλούσιοι σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, διάφορες βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο, σίδηρο και ασβέστιο, καλά λίπη και ψευδάργυρο κάτι που σας κρατά πλήρεις και χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Όμως, χρειάζεται μεγάλη προσοχή στην ποσότητα, καθώς περιέχουν πολλά λιπαρά και θερμίδες. Τέλος, η κατανάλωσή τους, έχει συνδεθεί με τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 αλλά και καρδιακών νοσημάτων.

 




Show Buttons
Hide Buttons