Θέλετε να χάσετε τα περιττά σας κιλά, ακολουθείτε μια διατροφή και τα χάνετε. Έπειτα, από λίγο καιρό, τα ξαναπαίρνετε. Για ποιο λόγο όμως; Μην ανησυχείτε δεν είστε οι μόνοι/ες. Όλοι ,λίγο έως πολύ, το έχουμε πάθει. Πιο κάτω θα αναφέρουμε 5 λόγους που δεν χάνουμε βάρος:

5 logoi pou den xanete varos 300x200 5 λόγοι που δεν χάνετε βάρος

Δεν είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας

Κάνετε τα πάντα για να αδυνατίσετε; Ακολουθείτε πιστά μια ισορροπημένη διατροφή και κάνετε και γυμναστική; Μπράβο σας. Ατασθαλίες κάνετε καθόλου; Γιατί αν η απάντηση  είναι ναι και αυτό συμβαίνει συχνά-πυκνά, είναι σαφέστατα ένας λόγος για να μην χάνετε το επιθυμητό βάρος. Λίγα πατατάκια στην ταινία, ένα γλυκό μετά το γεύμα και η ζυγαριά κολλάει. Άρα το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε για να ακολουθήσετε τη δίαιτά σας, είναι να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας και να ενισχύσετε τη θέλησή σας. Μόλις αποφασίσετε σοβαρά, ότι θέλετε να τηρήσετε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα, τότε και μόνο θα ανταμειφθείτε για τον κόπο σας.

 Τσιμπολογάτε

Να δοκιμάσω αυτό, έπειτα να τσιμπήσω λιγάκι από το άλλο και έπειτα μια μπουκίτσα από το γλυκό που έφτιαξε η μαμά. Πράξεις που δυσχεραίνουν την προσπάθεια μας για αδυνάτισμα. Τις περισσότερες φορές, δεν υπολογίζουμε καν τις θερμίδες που παίρνουμε μέσω του τσιμπολογήματος, κάτι το οποίο θα πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται γιατί άθελά σας, βγαίνετε εκτός καθημερινού θερμιδικού ισοζύγιου. Μπορείτε επίσης να ενδώσετε στο τσιμπολόγημα, αλλά σε πιο υγιεινά σνακ. Όταν ακολουθείτε πιστά μια διατροφή, είναι καλό να μην παραλείπετε γεύματα γιατί οδηγείστε σε πιο παχυντικές επιλογές και σε πιο εντατικό τσιμπολόγημα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συνέπεια, οπότε κρατήστε τον εαυτό σας πειθαρχημένο.

 

Δε μετράτε τις θερμίδες

Όταν αρχίσετε μια καινούρια δίαιτα, συνήθως κάνετε σιγά σιγά αλλαγές στον τρόπο διατροφής σας(όπως πχ τα αναψυκτικά και τα ζυμαρικά). Στα πρώτα στάδια, ο αποκλεισμός τροφών με πολλή ζάχαρη και θερμίδες θα έχει εμφανή αποτελέσματα στο σώμα σας, όμως καθώς εμβαθύνετε, επειδή το σώμα θα προσαρμόζεται, δεν θα βλέπετε την πρόοδο που ίσως αναμένατε. Άρα, καλό θα ήταν να υπολογίζετε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε από κάθε σας γεύμα, αλλιώς θα είναι δύσκολο να δείτε που κυμαίνεστε με μια συνολική εικόνα. Πολλές φορές, ο έλεγχος των θερμίδων είναι δύσκολος, οπότε μια εφαρμογή θα βοηθούσε πάρα πολύ σε αυτό. Βασικό είναι να θυμάστε ότι σημασία δεν έχει τόσο το θερμιδικό ισοζύγιο, όσο η ποιότητα των τροφών. Για παράδειγμα, η κατανάλωση 100 θερμίδων λαχανικών ή φρούτων  θα έχει διαφορετική «αντιμετώπιση» από τον οργανισμό σας, σε σχέση με την κατανάλωση 100 θερμίδων, προερχόμενων από γλυκά η ζαχαρωτά. Άρα , το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να συνδυάζουμε τις θερμίδες με τη διατροφική αξία των τροφών που προσλαμβάνουμε.

 Κάνετε καθιστική ζωή

Η καλύτερη πρακτική για απώλεια βάρους είναι ο συνδυασμός φυσικής δραστηριότητας και σωστής διατροφής. Κάποιοι πάλι, προτιμούν να κάνουν μόνο διατροφή. Αυτό αρχικά θα έχει αποτελέσματα γιατί μειώνουμε τις μερίδες μας. Μακροπρόθεσμα όμως, το σώμα μας θα προσαρμοστεί και θα είναι δυσκολότερο. Κάπου εδώ είναι που κάποιοι παρατάνε την προσπάθεια γιατί κουράζονται από τη στέρηση του να μην τρώνε ικανοποιητικά και παρόλα αυτά να μην βλέπουν πρόοδο. Η καλύτερη δυνατή λύση είναι να εντάξετε στην καθημερινότητά σας 30-40 λεπτά μέτριας έντασης άθληση, έτσι ώστε να κάψετε λίγες θερμίδες παραπάνω. Αν δεν σας αρέσει κάποια δραστηριότητα, απλά περπατήστε! Βάζοντας στη ζωή σας τη γυμναστική, χτίζετε μύες και αυτόματα αυξάνεται ο μεταβολισμός σας και καίτε περισσότερες θερμίδες. Τι λέτε; Δεν αξίζει η προσπάθεια;

Η δίαιτά σας είναι υπερβολικά περιοριστική

Ακολουθείτε μια δίαιτα  χωρίς λιπαρά και ζάχαρη και με ελάχιστους υδατάνθρακες, άρα προχωράτε στον αποκλεισμό πολλών τροφών από τη διατροφή σας. Αυτή η προσπάθεια θα είναι ανεπιτυχής, γιατί θεωρώντας ότι κάποιο φαγητό είναι ακατάλληλο, αυτόματα θα σας γεμίσει με ενοχές, όταν το καταναλώσετε ξανά. Δεν μπορούμε να ακολουθούμε μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες για μεγάλο χρονικό διάστημα, γιατί στερούμε από τον οργανισμό μας τα θρεπτικά συστατικά που μας παρέχουν. Θέστε πιο ρεαλιστικούς στόχους, ελέγχοντας τις μερίδες σας, για να μπορείτε να απολαμβάνετε όλα τα αγαπημένα σας τρόφιμα, απλά με μέτρο και φειδώ. Τέλος, ο πολύς περιορισμός δεν κάνει καλό, γιατί όταν σας δοθεί ευκαιρία να σταματήσετε τη δίαιτα θα τρώτε ακατάπαυστα. Η μαγική λέξη είναι μέτρο, μην το ξεχνάτε ποτέ!

Συνοψίζοντας, πριν ξεκινήσετε μια νέα διατροφή ή πριν αρχίσετε να αθλείστε, συμβουλευτείτε το γιατρό ή το διαιτολόγο σας και να θυμάστε να έχετε υπομονή: Οι μεγάλες αλλαγές δεν έρχονται σε μια μέρα αλλά σταδιακά με υπομονή και επιμονή!

 

 



Show Buttons
Hide Buttons