Η διαδικασία απώλειας κιλών ξεκινά και σταματά πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ζωής μας. Είτε διαρκεί λιγότερο, είτε περισσότερο, ανάλογα με το στόχο και το ρυθμό απώλειας. Όπως και να έχει, δε είναι τόσο τραγική διαδικασία, ούτε απαιτεί τραγικές θυσίες. Απλές, μικρές καθημερινές αλλαγές θα βοηθήσουν τη σιλουέτα σας να αλλάξει και να φτάσετε στο στόχο σας!

5 prwines synitheies pou dieykolynoun tin apwleia kilwn 300x200 5 πρωινές συνήθειες που διευκολύνουν την απώλεια κιλών

Πιο κάτω σας έχουμε 5 πρωινές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να φτάσετε υγιεινά και ποιοτικά στο στόχο σας:

  1. Εκτεθείτε στο ευεργετικό φως του ήλιου. Έχει διαπιστωθεί ότι η βιταμίνη D, που λαμβάνουμε από τον ήλιο, βοηθά πολύ την απώλεια βάρους και μια πιθανή έλλειψή της αυξάνει τα ποσοστά του σωματικού μας λίπους. Επομένως, ξυπνήστε αύριο κιόλας και ανοίξτε διάπλατα τις κουρτίνες σας, απολαμβάνοντας το φως του ήλιου, ο οποίος πέραν των άλλων, θα ενεργοποιήσει τον οργανισμό σας.
  2. Προετοιμάστε το μεσημεριανό σας γεύμαΠριν πάτε στη δουλειά, φτιάξτε κάποια υγιεινά σνακ για να καταναλώσετε μέσα στη μέρα, αλλά και το μεσημεριανό σας γεύμα. Τα σπιτικά γεύματα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες και έχουν λιγότερες θερμίδες από το πρόχειρο φαγητό που φάτε απέξω! Και φυσικά, με αυτόν τρόπο νιώθετε ότι φροντίζετε τον εαυτό σας.
  3. Καταναλώστε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες. Το πρωινό γεύμα δεν λέγεται τυχαία ότι είναι το βασικότερο γεύμα της ημέρας, καθώς καθορίζει τη διατροφική μας συμπεριφορά μέσα στη μέρα. Η κατανάλωση ενός πρωινού γεύματος, το οποίο θα είναι πλούσιο σε πρωτεϊνες, μειώνει την όρεξή μας για φαγητό και μας βοηθά κατ’επέκταση στη διαδικασία του αδυνατίσματος.  Κι αυτό γιατί η πρωτεΐνη μειώνει τα επίπεδα γκρελίνης του οργανισμού μας, η οποία είναι η ορμόνη της πείνας και με αυτό τον τρόπο, διατηρούμαστε χορτάτοι και πλήρεις για περισσότερη ώρα. Τι να φάτε; Άπαχη πρωτεϊνη που σας χαρίζει το γιαούρτι, το τυρί κότατζ ή το βραστό αυγό. Ότι από αυτά κι αν επιλέξετε, θα δείτε ότι δε θα λιμοκτονήσετε μέχρι το επόμενο γεύμα.
  4. Γυμναστείτε. Το γνωρίζατε ότι η πρωινή γυμναστική κρατά σε φυσιολογικές τιμές τα επίπεδα σακχάρου του οργανισμού μας; Επιλέξτε λοιπόν καλύτερα να κάνετε πρωινή γυμναστική, για να διατηρήσετε σε φυσιολογικά επίπεδα το σάκχαρο στο αίμα σας ( για να αποφύγετε διάφορα αρνητικά συμπτώματα όπως η αυξημένη όρεξη), αλλά και για να αυξήσετε τις καύσεις του οργανισμού σας, κάτι που όπως όλοι ξέρουμε είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να χαθούν τα περιττά κιλά!
  5. Πιείτε άφθονο νερόΕίναι πολύ καλή πρακτική να ξεκινάτε την ημέρα σας με μισό λίτρο νερού, καθώς βοηθάτε τον οργανισμό σας να ενυδατωθεί έπειτα από την αφυδάτωση που προκάλεσε ο ύπνος και φυσικά είναι κάτι που βοηθά στην απώλεια κιλών. Επομένως με την κατανάλωση νερού και ρυθμίζουμε την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας και περιορίζουμε την όρεξή μας. Μην ξεχνάτε λοιπόν το νερό καθ’όλη τη διάρκεια της μέρας, καθώς είναι πολύ βασικό να παραμένετε ενυδατωμένοι!

 




Show Buttons
Hide Buttons