Υπάρχουν πάρα πολλές δικαιολογίες για να σταματήσετε τη γυμναστική. Οι πιο γνωστές από αυτές είναι  οι « Δεν προλαβαίνω, δεν έχω χρόνο, δεν είδα τα αποτελέσματα που επιθυμούσα, τρέχω όλη μέρα στη δουλειά να τρέξω και στο γυμναστήριο και άλλες πολλές». Για σκεφτείτε, δεν έχετε χρησιμοποιήσει κι εσείς μια από αυτές, είτε στον εαυτό σας είτε στους άλλους; Θα σας πούμε ότι ακόμη κι αν είστε πολυάσχολοι, πάντα υπάρχει λίγος χρόνος να γυμναστείτε και να αφιερώσετε ποιοτικό χρόνο στον εαυτό σας.

5 simvoules gia na mi stamatisete ti gymnastiki 300x200 5 συμβουλές για να μη σταματήσετε τη γυμναστική

Οι περισσότεροι ίσως έχουν στο μυαλό τους ότι για να έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα  θα πρέπει να περάσουν πολύ πόνο, καθώς θεωρούν ότι αν δεν πονέσουν δεν θα υπάρξει κάποια ανταμοιβή. Εμείς θα σας πούμε ότι η γυμναστική σε καμία περίπτωση δεν  είναι μια τιμωρία για εμάς και τον οργανισμό μας, αλλά αντίθετα, είναι μια ευχάριστη διαδικασία που σκοπό έχει να μας βοηθήσει να χάσουμε τα κιλά μας και να διατηρήσουμε ένα υγιές σώμα αλλά και να εκτονωθούμε ψυχικά. Είναι στο χέρι σας να την κάνετε όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη επομένως!

Πως θα τη κάνετε να είναι μια ευχάριστη διαδικασία;  Με το να σκεφτείτε αρχικά τι είδους γυμναστική θέλετε να κάνετε. Καλό είναι η επιλογή  που θα κάνετε να σας  «ξεκουράζει» (κυρίως ψυχικά), να σας χαλαρώνει και να σας αποφορτίζει από τη δύσκολη καθημερινότητα.  Έπειτα, θα πρέπει ο χώρος που θα επιλέξετε να είναι καθαρός και ευχάριστος  και να νιώθετε όμορφα κάθε φορά που θα θέλετε να πάτε. Και να θυμάστε ότι η  κόπωση που θα σας επιφέρει η γυμναστική, θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε ευκολότερα και καλύτερα.

 

Πιο κάτω, σας έχουμε 5 βασικά βήματα  που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε, να συνεχίσετε αλλά και να μη θέλετε να σταματήσετε  τη γυμναστική.

  1. Θέστε στόχους

Όταν αποφασίσετε να ξεκινήσετε τη γυμναστική πάντα υπάρχει κάποιος λόγος, όπως πχ να χάσετε βάρος ή να εκτονωθείτε ή να νιώσετε ευεξία ή να δυναμώσετε τον οργανισμό σας ή να σφίξετε το σώμα σας. Άρα, καλό είναι στην αρχή να θέσετε τους δικούς σας προσωπικούς στόχους, να φροντίσετε να είναι ρεαλιστικοί  και να έχουν βραχυπρόθεσμη διάρκεια για να μπορείτε να τους ακολουθείτε χωρίς να αγχώνεστε αλλά και χωρίς να φτάσετε στο σημείο να κουραστείτε να απογοητευτείτε και να τα παρατήσετε. Για παράδειγμα, για καλύτερα αποτελέσματα, ακολουθήστε κι ένα πρόγραμμα διατροφής που θα σας δώσει ο διαιτολόγος σας,  για να χάσετε 4-5 κιλά μηνιαίως, το οποίο είναι και το πιο υγιές και σίγουρα είναι εύκολα εφαρμόσιμο καθώς και θα τρώτε και θα χάνετε τα περιττά κιλά, αλλά και θα έχετε έναν σύμβουλο πάντοτε δίπλα σας. Άλλωστε με  σταδιακούς στόχους  θα είναι πιο εύκολο να μη χαθεί το κίνητρό σας.

  1. Βρείτε παρέα

Η γυμναστική είναι μια διαδικασία που απαιτεί πειθαρχία και έντονη θέληση. Αυτό από μόνο του είναι κάτι που είναι δύσκολο να τηρηθεί από ένα άτομο  χωρίς να έχει παρέα. Γι’ αυτό και οι περισσότεροι από εμάς επιλέγουν είδη γυμναστικής που πηγαίνουν πολλά άτομα, έτσι ώστε να μη βαριούνται και να παραδειγματίζονται πολλές φορές. Επιπρόσθετα, έχει αποδειχθεί ότι οι άνθρωποι που κάνουν ένα ομαδικό σπορ με τους φίλους τους, διατηρούν και την επισκεψιμότητα τους σε αυτό αλλά και το συνεχίζουν σε βάθος χρόνου. Βέβαια, υπάρχουν και άτομα που τους αρέσει να προπονούνται μόνοι, απλά είναι λιγότεροι σε ποσοστό!

3.Κάντε αυτό που σας αρέσει

Πολύ βασικό κομμάτι για να αρχίσετε γυμναστική είναι πρώτα να επιλέξετε το είδος που σας αρέσει, γιατί με αυτό τον τρόπο δε θα βαρεθείτε εύκολα και δε θα το θεωρήσετε σαν καταναγκαστική εργασία αλλά ούτε και ως επίπονο μέσο για να φτάσετε στο στόχο σας. Περπατήστε, χορέψτε, κάντε βάρη, αερόμπικ, τρέξτε ή κάντε οτιδήποτε τέλος πάντων χαλαρώνει την ψυχή και το μυαλό σας.

  1. Εντάξτε τη γυμναστική στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα

Είναι πολύ βασικό να οργανώσετε τη γυμναστική σας. Προγραμματίστε λοιπόν τις μέρες και τις ώρες που σας βολεύει να γυμναστείτε και καθιερώστε τις, χωρίς αλλαγές. Αν δεν το προγραμματίσετε, θα το αναβάλλεται συνεχώς και δε θα πάτε ποτέ στο τέλος. Αφιερώστε λοιπόν 1 ώρα περίπου για τη γυμναστική σας, 3-4 φορές την εβδομάδα και θα δείτε ότι η φυσική σας κατάσταση θα βελτιωθεί πάραυτα.

  1. Καταγράψτε την πρόοδό σας

Τέλος, πολύ βασικό είναι να καταγράφετε την πρόοδό σας σε ένα ημερολόγιο! Θα βλέπετε την  πρόοδο στη διατροφή σας αλλά και την απόδοση στη γυμναστική σας , κι αυτό θα ενισχύει δραστικά την προσπάθειά σας. Η πρόοδος και τα αποτελέσματα θα σας κάνουν να «δουλεύετε» ακόμη πιο έντονα και προσηλωμένα.

Κλείνοντας, να ξέρετε ότι είναι φυσικό να υπάρξουν δύσκολες στιγμές. Είτε λόγω οικογενειακών,  είτε λόγω επαγγελματικών ή άλλων  υποχρεώσεων. Όμως μην απογοητεύεστε αν δεν μπορείτε να γυμναστείτε εντατικά για κάποιο καιρό, γιατί το σώμα σας έχει μνήμη και με το που ξεκινήσετε θα είστε ακόμη πιο προσηλωμένοι, αρκεί η θέλησή σας να είναι υπερβαίνει  τις δικαιολογίες σας!

 




Show Buttons
Hide Buttons