Η Τσικνοπέμπτη (ή αλλιώς Παγκόσμια μέρα πρωτεϊνης), βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία! Λίγες μέρες έμειναν μόνο! Θέλετε φυσικά όπως όλοι να τιμήσετε τη μέρα, όμως αν δεν θέλετε να το παρακάνετε και να ξεφύγετε με τα κρεατικά εδέσματα και τα συνοδευτικά τους , ακολουθήστε τις παρακάτω 5 βασικές συμβουλές.

5 sumvoyles gia nostimi kai ygieini tsiknopempti 300x199 5 συμβουλές για νόστιμη και υγιεινή Τσικνοπέμπτη

 Χρήσιμες Συμβουλές για  μια διαιτητική αλλά και παράλληλα νόστιμη  Τσικνοπέμπτη:

Συμβουλή Νο1: Ξέρετε τι πρέπει να φάτε!

Η αρχή πρέπει να γίνει με άφθονη σαλάτα και έπειτα το κρέας! Κι όταν λέμε κρέας ξέρετε: χωρίς λιπάκια και  πετσούλες, παρακαλούμε! Τα υπόλοιπα εδέσματα όπως οι πατάτες, οι πίτες και τα ψωμιά, απλά μας χαρίζουν πληθώρα θερμίδων, δε χρειάζεται να τα φάτε και αυτά, άλλωστε να τσικνίσετε δεν θέλετε; Φάτε επομένως άπαχο ( όσο μπορείτε) τσικνιστό κρεατάκι.

Συμβουλή No2: Καλό είναι να μην πάτε νηστικοί στο τσιμπούσι της Τσικνοπέμπτης…

Αν θέλετε να τσικνίσετε το βράδυ, φροντίστε το μεσημεριανό σας να είναι ελαφρύ και πριν πάτε στο βραδινό τσίκνισμα, καλό είναι να φάτε ή μισό γιαουρτάκι ή ένα φρούτο για να μην είστε τελείως νηστικοί. Αυτό θα σας βοηθήσει να μην πέσετε με τα μούτρα! Αν πάλι τσικνίστε το μεσημέρι, καλό είναι να πάλι, έχετε φάει το πρωινό σας γεύμα και ένα ελαφρύ κολατσιό πριν το μεσημεριανό τσίκνισμα για τον ίδιο ακριβώς λόγο.

Συμβουλή Νο3: Μεγάλη Προσοχή στο αλκοόλ και στο επιδόρπιο! Όλα αλλά με μέτρο…

Αν τσικνίσετε το μεσημέρι, καλό είναι το  βραδινό να είναι κάτι πολύ ελαφρύ. Μακριά από το πολύ αλκοόλ και τα επιδόρπια που θα σας κάνουν να ξεφύγετε θερμιδικά, χωρίς καν να το καταλάβετε! Ειδικά αν το τσίκνισμα γίνει το βράδυ, μεγαλύτερη προσοχή γιατί ότι κι αν καταναλώσετε, δεν θα προλάβει να χωνευτεί και θα μετατραπεί σε λίπος, οπότε φάτε λιτά!

Συμβουλή Νο4: Να είστε επιλεκτικοί  με τα πιο παχυντικά  εδέσματα

Για να μη νιώθετε ότι στερείστε, δοκιμάστε  ότι προσελκύσει το μάτι σας (πχ κεμπάμπ, λουκάνικα κτλ), όμως αν γευστικά δεν σας ικανοποιεί, δε χρειάζεται να συνεχίσετε να το τρώτε! Αν πάλι θέλετε να καταναλώσετε ποσότητα, προτιμήστε ψαρονέφρι ή φιλέτο (ή καλαμάκι) κοτόπουλο που είναι πιο άπαχες πηγές κρέατος.

Συμβουλή Νο5: Άφηνε το πιρούνι κάτω κατά τη διάρκεια του γεύματος!

Ασυναίσθητα, σε τέτοιου είδους τραπέζια, δεν αφήνουμε το πιρούνι από το χέρι μας. Αυτή η πρακτική, μας κάνει να τσιμπολογάμε συνέχεια. Αφήστε το πιρούνι κάτω, μιλήστε με τους γύρω, χορέψτε, γελάστε και γενικότερα απολαύστε τη βραδιά και την παρέα, όχι μόνο το φαγητό!

Από εμάς καλή Τσικνοπέμπτη, να περάσετε όμορφα, να διασκεδάστε και να φάτε ότι θέλετε με  σύνεση και μέτρο!

 




Show Buttons
Hide Buttons