Υπάρχουν μέρες που θέλουμε να σαρώσουμε οτιδήποτε υπάρχει μπροστά μας και να μην μας κοστίσει σε κιλά! Όμως κέικ, μπισκότα και σοκολάτες με λίγες θερμίδες δεν υπάρχουν, ούτε μπορείτε να καταναλώσετε όση ποσότητα θέλετε. Υπάρχουν όμως τρόφιμα με πολύ λίγες θερμίδες που μπορείτε να καταναλώσετε τις μέρες αυτές και να αποφύγετε τη λήψη παραπανίσιου βάρους. Ναι μιλάμε για εκείνες τις μέρες που έχετε πιει άφθονο νερό ή που πιάσατε συζήτηση με ένα φίλο στο τηλέφωνο ή που πήγατε μια βόλτα στο πάρκο για να ξεχάσετε την ακόρεστη όρεξή σας για φαγητό, αλλά τελικά τίποτα δεν μπορεί να λειτουργήσει.

5 trofima pou mporeite na trwte synexeia kai na min pairnete kila 300x201 5 τρόφιμα που μπορείτε να τρώτε συνέχεια και να μην παίρνετε κιλά

Δε θα σας πούμε ψέματα, τρόφιμα με μηδενικές θερμίδες δεν υπάρχουν, αν υπήρχαν θα τα ήξεραν όλοι, να είστε σίγουροι! Απλά, υπάρχουν τρόφιμα που μπορείτε να φάτε και να μην ανησυχείτε τόσο πολύ για την ποσότητα!  Τα τρόφιμα αυτά συγκαταλέγονται  στην κατηγορία των μη αμυλούχων φρούτων και λαχανικών.

Παρόλο που δεν υπάρχει κανένα τρόφιμο με μηδενικές θερμίδες, υπάρχουν τρόφιμα που μπορείς να απολαύσεις ελεύθερα χωρίς να ανησυχείς τόσο για την ποσότητα. Αυτά τα τρόφιμα γενικά εμπίπτουν σε μία από τις δύο κατηγορίες: μη αμυλούχα φρούτα ή λαχανικά.

 

Γιατί όμως δεν θα πάρω βάρος, καταναλώνοντάς τα; 

  • Περιέχουν φυτικές ίνες, που θα σας δημιουργήσουν το αίσθημα της πληρότητας .
  • Αποτελούνται ως επί το πλείστον από νερό.
  • Έχουν πολύ λίγες θερμίδες.

 

 

Τα λαχανικά και τα φρούτα αυτά λοιπόν που θα σας παραθέσουμε, δεν έχουν πολλές πρωτεϊνες για να μας κρατήσουν πλήρεις για πολλή ώρα, όμως είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και μέταλλα που είναι απαραίτητα για την υγεία μας.

Τα λαχανικά και τα φρούτα που έχουν λίγες θερμίδες και μπορείτε να φάτε άφοβα  τις μέρες που θέλετε να φάτε ότι τρώγεται χωρίς να σκεφτείτε την ποσότητα είναι:

 

  1.  Ζελέ με νερό

Ένα ζελέ με νερό και σας ενυδατώνει και καλύπτει την επιθυμία σας για γλυκό. Επομένως, επιλέξτε τα ζελέ με 0% περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λιπαρά και οι θερμίδες που θα σας χαρίσει είναι μόνο 9 ανά μερίδα!

  1.  Αγγούρι

Το αγγούρι αποτελείται σε ποσοστό 95% περίπου από νερό. Είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C και ανά φλιτζάνι μας παρέχει μόνο 8 θερμίδες!

  1.  Μούρα

Τα μούρα αποτελούν εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών  και προλαμβάνουν πιθανές ασθένειες όπως ο καρκίνος αλλά και οι ασθένειες της καρδιάς.  Ένα μεγάλο φλιτζάνι  με μούρα μας χαρίζει μόνο  84 θερμίδες! Τις ίδιες ιδιότητες έχουν  τα σμέουρα, τα βατόμουρα αλλά και οι φράουλες.

  1.  Καρότα

Τα καρότα έχουν πιο γλυκιά γεύση από τα υπόλοιπα τρόφιμα που αναφέρουμε. Είναι τραγανά και καλύπτουν την λιγούρα μας για γλυκό με μόνο 25 θερμίδες ανά μεσαίο καρότο. Μπορείτε να προσθέσετε λάδι και ξύδι και να το κάνετε ακόμη πιο νόστιμο!

  1.  Σέλινο

Το σέλινο είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε φυτικές ίνες. Για παράδειγμα ένας μίσχος περιέχει 1 γραμμάριο φυτικών ινών και  μόνο 10 θερμίδες! Αυτό σημαίνει ότι όση ποσότητα κι αν φάτε, το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα φορτωθείτε πολλές θερμίδες, πράγμα δύσκολο καθώς οι φυτικές του ίνες θα σας φουσκώσουν και θα σας κρατήσουν για περισσότερη ώρα πλήρεις.

 

 

 

 




Show Buttons
Hide Buttons