Το καλοκαίρι  η σωματική δραστηριότητα  με την τόση ζέστη ίσως είναι και βασανιστήριο, όμως η τόση ζέστη βοηθά τη διατροφή μας! Πως; Μα φυσικά δε θέλουμε να καταναλώνουμε λιπαρές τροφές, και αυτό αυτόματα μας βοηθά να χάσουμε βάρος πιο εύκολα. Δε συμφωνείτε;

Εμείς παρακάτω σας έχουμε 5 βήματα για να φάτε πιο υγιεινά φέτος το καλοκαίρι και να χάσετε πολύ πιο εύκολα τα κιλά:

5 logoi gia na fate pio ygieina ayto to kalokairi 300x200 5 βήματα για να φάτε πιο υγιεινά αυτό το καλοκαίρι

  1. Ενυδατωθείτε!

Ναι καλά διαβάσατε, ενυδατωθείτε επαρκώς! Το νερό είναι απαραίτητο συστατικό για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας και ειδικά το καλοκαίρι που ο κίνδυνος της αφυδάτωσης είναι εντονότερος, δεν πρέπει για κανένα λόγο να αμελείτε την επαρκή πρόσληψη νερού στην καθημερινότητά σας. Καλό είναι επομένως, να κουβαλάτε παντού μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό και ανά διαστήματα να ενυδατώνετε τον οργανισμό σας, ακόμη κι αν δε διψάτε. Αν επίσης, θέλετε να δώσετε έξτρα γεύση στο νερό σας, μπορείτε να προσθέσετε αγγούρι ή λεμόνι.

  1. Προετοιμαστείτε για την παραλία

Αν πάτε στη θάλασσα, καλό είναι να ετοιμάσετε  κάποια σπιτικά σνακ γιατί είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα πεινάσετε και η πείνα αν δεν έχετε πάρει μαζί κάτι υγιεινό, θα σας οδηγήσει στην κατανάλωση ανθυγιεινών επιλογών όπως τα κλαμπ σάντουιτς ή τα παγωτά κτλ. Επομένως, πριν φύγετε, πάρτε μαζί σας ένα γιαουρτάκι, φρέσκα φρούτα, ένα σάντουιτς με πολύσπορο ψωμί με γαλοπούλα και τυρί και φυσικά άφθονο παγωμένο νερό. Με αυτό τον τρόπο θα μείνει πιστοί στη δίαιτα και οι τροφές που θα καταναλώσετε θα σας προσφέρουν το αίσθημα πληρότητας με ελαφριά  και υγιεινά γεύματα.

  1. «Εκμεταλλευτείτε» τα φρέσκα φρούτα 

Τα  καλοκαιρινά φρούτα είναι πάρα πολλά, είναι πολύ νόστιμα αλλά και ζουμερά και περιέχουν πληθώρα φυτικών ινών  αλλά και νερού και είναι ότι πρέπει για να δροσιστούμε τις καυτές μέρες του καλοκαιριού. Επομένως, είτε σκέτα, είτε συνδυαστικά με άλλες τροφές όπως γιαούρτι ή ξηρούς καρπούς, επωφεληθείτε των θρεπτικών συστατικών, των βιταμινών και των μετάλλων που περιέχουν.

  1. Επιλέξτε άπαχη πρωτεΐνη

Το καλό με την υπερβολική ζέστη είναι ότι σταματά την επιθυμία μας για λιπαρά κρέατα, κάτι που όλο το χειμώνα το αναζητάμε  διακαώς. Άρα, του καλοκαιρινούς μήνες, ενδείκνυται περισσότερο η κατανάλωση άπαχης πρωτεϊνης όπως τα ψητά ψάρια, η γαλοπούλα, τα θαλασσινά αλλά και το στήθος κοτόπουλου, τα οποία πέρα από υγιεινές επιλογές έχουν και λίγες θερμίδες.

  1. Προσέξτε τις δροσερές λιχουδιές

Ο καυτός καλοκαιρινός ήλιος αλλά και αφόρητη ζέστη που προκαλεί, μας οδηγούν στην έντονη επιθυμία να καταναλώνουμε δροσιστικά ροφήματα για να επαναφέρουμε τη θερμοκρασία του σώματός μας αλλά και να τονωθούμε παράλληλα. Αντί λοιπόν να πιείτε γρανίτες ή να φάτε παγωτά, καλό είναι να  καταναλώσετε ένα παγωτό σορμπέ, το οποίο έχει λιγότερες θερμίδες και ο καφές σας για να αποφύγετε κι άλλες περιττές θερμίδες, καλό θα είναι να είναι σκέτος και από γάλατα και από ζάχαρη φυσικά.



Show Buttons
Hide Buttons