Έχουμε συνδυάσει στο μυαλό μας ότι, οι τροφές που βοηθούν την απώλεια βάρους, δεν είναι νόστιμες και κάπως έτσι, το βάζουμε στο μυαλό μας, σαν ένα καταναγκαστικό έργο που πρέπει να στερηθούμε αγαπημένες γεύσεις για να χάσουμε τα ανεπιθύμητα κιλά. Κι όμως, τα πράγματα είναι απλά μαθηματικά: αν μειώσετε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε καθημερινά, η απώλεια βάρους είναι δεδομένη! Κάπου εδώ έρχονται να βοηθήσουν κάποια τρόφιμα, τα οποία μας χαρίζουν το αίσθημα πληρότητας και κορεσμού με λιγότερη ποσότητα!

6 kai 1 trofes gia diaita 300x202 6+1 τροφές για δίαιτα

Ας δούμε λοιπόν:

  1. Γκρέιπφρουτ

Έχει αποδειχθεί ότι  το γκρέιπφρουτ, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε τα ανεπιθύμητα  κιλά και ειδικότερα όταν υπάρχουν μεγαλύτερες πιθανότητες εμφάνισης σακχαρώδους διαβήτη. Σε έρευνα που οι συμμετέχοντες που έτρωγαν μισό γκρέιπφρουτ πριν από κάθε τους γεύμα, σε χρονικό διάστημα 12 εβδομάδων,  έχασαν σχεδόν 4 κιλά. Όμως, δεν ισχύει το ίδιο για το χυμό γκρεϊπφρουτ, ο οποίος απλά μας χαρίζει πληρότητα, δε μας προσφέρει απώλεια λίπους. Επειδή όμως αλληλεπιδρά με φάρμακα, μη τρώτε παράλληλα με κάποια θεραπευτική αγωγή και  πρώτα απ’ όλα συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

 

  1. Φασόλια

Τα φασόλια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες  και είναι μια καλή πηγή φυτικής πρωτεΐνης. Ο συνδυασμός αυτός, καθυστερεί την πέψη μας , επομένως αισθανόμαστε πλήρεις και χορτάτοι για περισσότερη ώρα, αποτρέποντας μας από το να τρώμε περισσότερο!

  1. Πολτοποιημένα λαχανικά

Σε κάθε δίαιτα, οι διαιτολόγοι προτείνουν την αύξηση των λαχανικών στη διατροφή μας. Κι εδώ σας έχουμε ένα μυστικό: σύμφωνα με έρευνες, όταν τοποθετήθηκαν σε χάμπουργκερ πολτοποιημένα λαχανικά, οι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι τους άρεσε εξίσου το γεύμα τους, το πιο σημαντικό όμως ήταν ότι η θερμιδική τους πρόσληψη μειώθηκε κατά 250-350 θερμίδες! Τι λέτε λοιπόν;

  1. Ξηρούς καρπούς

Σύμφωνα με έρευνες, όσοι καταναλώνουν ξηρούς καρπούς, τρώνε μικρότερη ποσότητα στο επόμενο γεύμα. Κι επίσης, είναι ένα γρήγορο και εύχρηστο σνακ, που μπορείτε να απολαύσετε παντού και σε ποικιλία(είτε αμύγδαλα, είτε φιστίκια, είτε πεκάν ή και καρύδια)! Μια χούφτα αρκεί να σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε!

  1. Σούπα

Εάν ξεκινήσετε το γεύμα σας, τρώγοντας πρώτα σούπα, θα φουσκώσετε λόγω της περιεκτικότητας σε νερό κι έτσι θα καταναλώσετε λιγότερες θερμίδες. Μία σούπα 100-150 θερμίδων είναι ιδανική(φυσικά χωρίς βούτυρο και κρέμα γάλακτος!).

  1. Μαύρη σοκολάτα

Αν είστε λάτρεις της σοκολάτας και στη δίαιτα τη στερείστε, φάτε ένα τετράγωνο μαύρης σοκολάτας μεταξύ των γευμάτων σας, αφού σύμφωνα με έρευνα, όσοι συμμετέχοντες κατανάλωσαν μαύρη σοκολάτα ως ενδιάμεσο γεύμα, μείωσαν κατά 17% την ποσότητα τροφής που κατανάλωσαν στο επόμενο τους γεύμα, απ’ ότι αυτοί που έφαγαν σοκολάτα γάλακτος.

  1. Κλείνοντας, εντάξτε στη διατροφή σας, δημητριακά ολικής άλεσης, φρέσκα φρούτα και λαχανικά εποχής και άπαχες πρωτεΐνες. Το πιο βασικό πράγμα που πρέπει έχουμε ως στόχο για μια υγιή απώλεια βάρους, είναι η σωστή γενική εικόνα του τι καταναλώνουμε και  μεμονωμένα τρόφιμα.