Η άνοιξη έρχεται και τώρα (αν δεν έχετε ξεκινήσει ήδη) είναι η κατάλληλη ώρα να προσέξετε λίγο παραπάνω τις διατροφικές σας συνήθειες για να βελτιώσετε το σώμα και την υγεία σας. Κανονικά, αυτό θα πρέπει να ισχύει πάντα, απλά καταλαβαίνουμε ότι όλοι το χειμώνα, ξεφεύγουμε λιγάκι! Καιρός για αναπροσαρμογή λοιπόν! Κι όταν λέμε να βελτιώσετε το σώμα σας, δεν εννοούμε φυσικά να ακολουθήσετε αυστηρές δίαιτες λιμοκτονίας, οι οποίες ναι μεν έχουν γρήγορα αποτελέσματα, τα οποία όμως είναι βραχυπρόθεσμα και επίσης καταστρέφουν το μεταβολισμό σας. Εννοούμε φυσικά, να αποκτήσετε σταδιακά υγιεινές συνήθειες που θα ευνοήσουν το στόχο της απώλειας!

6 sunitheies gia na kanete alithina usorropimeni diatrofi 300x225 6 συνήθειες για να κάνετε στ’ αλήθεια ισορροπημένη διατροφή

Δείτε λοιπόν παρακάτω 6 βασικές συνήθειες για μια υγιεινότερη και ποιοτικότερη  καθημερινή διατροφή.

Φάτε ξηρούς καρπούς

Βγάλτε από τη διατροφή σας εντελώς τα πατατάκια και τα γαριδάκια και αντικαταστήστε τα με ξηρούς καρπούς. Κι εδώ μια διευκρίνιση: εννοούμε ανάλατους και κατά προτίμηση καρύδια, αμύγδαλα και κάσιους, που είναι όλα άριστες πηγές μαγνησίου, το οποίο μαγνήσιο και ευεργετεί την καρδιά μας και αυξάνει το μεταβολικό μας ρυθμό.

Kάθε μέρα πρωινό

Φροντίστε να ξυπνάτε νωρίτερα και να απολαμβάνετε ένα πλήρες πρωινό, αλλιώς φροντίστε να το πάρετε μαζί σας στη δουλεία! Μη μένετε νηστικοί, υπάρχουν τόσα πρωινά που μπορείτε να μεταφέρετε μαζί σας στη δουλειά σας όπως: γιαούρτι με βρώμη ή μέλι, φρούτα ή μπάρες δημητριακών! Επιλογές υπάρχουν! Αποφύγετε τα κουλούρια και τα μάφιν και τα κεκάκια, και γενικότερα οτιδήποτε επεξεργασμένο γιατί σας χορηγεί με περιττές αλλά και κενές θερμίδες!

Λιγότερη ζάχαρη

Ζάχαρη υπάρχει παντού! Οπότε πέρα από τους συνήθεις ένοχους και τα γλυκά, αποφύγετε και τις υγρές θερμίδες από τα ροφήματα και τα  αναψυκτικά, καθώς ένα κουτάκι για παράδειγμα έχει 9 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη. Πιείτε άφθονο νερό και τσάι που θα βελτιώσουν το μεταβολισμό σας και θα σας κρατούν και  πλήρεις, αλλά και μακριά από τις ανεπιθύμητες λιγούρες. Επίσης, προτιμήστε δημητριακά χωρίς ζάχαρη, διαβάζοντας τις ετικέτες τους!

Υγιεινά snacks

Αντικαταστήστε τα τυποποιημένα τρόφιμα ( μπισκότα, πατατάκια ) με πιο υγιεινέ επιλογές όπως γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και ένα φρούτο ή με μέλι ή ξηρούς καρπούς. Επίσης, καλές επιλογές είναι και τακράκερς με τυρί χαμηλών λιπαρών και φρούτα εποχής. Απλά, να έχετε κατά νου να τρώτε μόνο όταν πεινάτε και πάντα όχι παραπάνω από μια μερίδα!

Όχι στο τσιμπολόγημα

Καλό είναι να τρώτε όταν πεινάτε πραγματικά και όχι όταν απλά λιγουρεύεστε κάτι! Όταν πάλι νιώθετε καλά και όχι πλήρως χορτάτοι,  σταματήστε να τρώτε, ακόμη κι αν έχετε κι άλλο φαγητό στο πιάτο σας! Επίσης πολύ βασικό: μακριά από την τηλεόραση ή το κινητό ή οτιδήποτε τέλος πάντων σας αποσπά την προσοχή και δεν σας αφήνει να αφοσιωθείτε στο φαγητό που τρώτε!

Λιγότερο φαγητό απ’ έξω

Τέλος, βάλτε ένα πρόγραμμα στα γεύματά σας και καταναλώστε πολλά μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα. Έτσι γυρνώντας σπίτι, δεν θα κάνετε αμέσως delivery πρόχειρο φαγητό! To βραδινό άλλωστε πρέπει να είναι κάτι ελαφρύ, άρα μια παραλλαγή ενός πρωινού γεύματος, θα σας σώσει! Επομένως, μαγειρέψτε από την προηγούμενη μέρα το γεύμα σας, κι αν δεν έχετε πάντα χρόνο για μαγείρεμα, φτιάξτε περισσότερο φαγητό και έχετε το ως απόθεμα!

 



Show Buttons
Hide Buttons