Επιτέλους Φθινόπωρο, ξεκινούν τα πρώτα κρύα αλλά και η νέα σεζόν είναι προ των πυλών! Είμαστε σίγουροι ότι σκέφτεστε ήδη τον πουρέ πατάτας και τις μηλόπιτες που θα φάτε. Εμείς θα σας επαναφέρουμε στην τάξη, καθώς αυτά δεν είναι τόσο καλές επιλογές για τη σιλουέτα σας. Καλό είναι να στραφείτε σε πιο υγιεινές επιλογές, οι οποίες να είναι νόστιμες φυσικά, αλλά και να σας βοηθούν στην απώλεια βάρους.

7 fthinoporines trofes pou sas adynatizoyn 1 300x200 7 Φθινοπωρινές τροφές που σας αδυνατίζουν

Πιο κάτω σας παραθέτουμε λοιπόν 7 φθινοπωρινές τροφές που μπορούν να φανούν ιδιαίτερα βοηθητικές για τη σιλουέτα σας:

Ρόδι: Το ρόδι θεωρείται από τις πιο ευεργετικές υπετροφές που υπάρχουν, καθώς είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά αλλά και βιταμίνη C, πράγμα που ουσιαστικά ωφελεί και την υγεία μας αλλά και την απώλεια βάρους. Πιο συγκεκριμένα, με ένα φλιτζανι ροδιού σαν σνακ ή στο γιαούρτι και τη σαλάτα σας, δίνετε χρώμα αλλά και νόστιμη γεύση στο γεύμα σας.

Squash: Τι είναι αυτό αναρωτιέστε και δικαίως. Είναι τα «τύπου μακαρόνια» τα οποία δημιουργούνται όταν ξύνουμε εσωτερικά μια κολοκύθα. Με την κατανάλωση λοιπόν  squash καλύπτετε την επιθυμία σας να φάτε μακαρόνια αλλά και προσλαμβάνετε φυτικές ίνες στη θέση των υδατανθράκων.

 Μπρόκολο: Το μπρόκολο είναι μη αμυλούχο λαχανικό (πολλές φυτικές ίνες και λίγες θερμίδες) και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό (91%), πράγμα που σημαίνει ότι σας χορταίνει και σας ενυδατώνει, χωρίς να σας επιβαρύνει με πολλές θερμίδες. Ιδανικά, σωτάρετέ το με σκόρδο και λίγο ελαιόλαδο και απλά απολαύστε.

Γλυκοπατάτες: Παρότι έχετε φόβο έναντι στους υδατάνθρακες επειδή  παχαίνουν, κάποια είδη αμύλου, όπως αυτό που περιέχει η γλυκοπατάτα, θα πρέπει να ξέρετε ότι βοηθούν στο αδυνάτισμα και την καύση λίπους. Πέραν αυτού, καλύπτετε και την επιθυμία σας για γλυκό με υγιεινό τρόπο!

Παντζάρια: Πέρα από νόστιμα, γλυκά, αλλά και θρεπτικά για την υγεία μας, τα παντζάρια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες, πράγμα που ενισχύει την μεταβολική λειτουργία του οργανισμού μας.

Αχλάδια: Το γνωρίζατε ότι τα αχλάδια περιέχουν την πηκτίνη (όπως και τα μήλα), η οποία  είναι μια ουσία που έλκει το νερό και δημιουργεί ένα παχύρρευστο υγρό στο στομάχι μας, πράγμα που μας βοηθάει να αποφύγουμε τις λιγούρες αλλά παράλληλα μας προσφέρει και το αίσθημα κορεσμού; Φάτε αχλάδι είτε σαν σνακ, είτε στο γιαούρτι ή τη σαλάτα σας.

Κολοκύθα: Η κολοκύθα είναι βασικό φθινοπωρινό τρόφιμο και συναντάται σε πολλές εκδοχές και συνταγές. Το γνωρίζατε όμως ότι οι σπόροι της είναι εξαιρετικά ευεργετικοί για την υγεία μας, λόγω της περιεκτικότητάς τους σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα; Μπορείτε επομένως να επωφεληθείτε των ωφελειών τους, προσθέτοντάς τους στις σούπες ή τις σαλάτες σας.

 




Show Buttons
Hide Buttons