Τα μήλα είναι τα συνήθη φρούτα, τα οποία ενδείκνυνται να καταναλώνουμε στα πλαίσια μια υγιεινής διατροφής. Είναι αρκετά νόστιμα (άλλοτε πιο σκληρά, άλλοτε πιο ζουμερά, ανάλογα με την ποικιλία), μπορείτε να τα καταναλώσετε είτε στη φυσική τους μορφή, είτε σε κομπόστα αλλά είτε και σε μηλόπιτα, χωρίς να επιβαρυνθείτε με πολλές θερμίδες.

7 logoi gia na trwte ena milo kathe mera 300x200 7 λόγοι για να τρώτε ένα μήλο κάθε μέρα

Πιο κάτω ακολουθούν  7 επιπρόσθετοι λόγοι για να έχουν σημαντική θέση στη διατροφή σας και μάλιστα σε καθημερινή βάση. Δείτε αναλυτικότερα:

  1. Ενισχύουν το αδυνάτισμα

Το έχετε ακούσει ότι στη φλούδα κρύβονται όλες οι βιταμίνες αλλά και τα οφέλη του μήλου; Κι όχι άδικα, καθώς στη φλούδα βρίσκεται μεταξύ άλλων και το ουρσολικό οξύ, το οποίο ουσιαστικά είναι μια φυσική ένωση, η οποία προλαμβάνει την  εμφάνιση παχυσαρκίας, προκαλώντας αύξηση της μυϊκής μάζας του οργανισμού μας, άρα βελτιώνοντας  κατ’ επέκταση τον ρυθμό των καύσεών μας.

  1. Μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη

Τα μήλα χάρη στα αντιοξειδωτικά που περιέχουν και κυρίως στις ανθοκυανίνες, (στις οποίες μάλιστα οφείλεται και το κόκκινο ή το μπλε ή το μωβ  χρώμα που έχουν κάποια φρούτα και λαχανικά), έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλουν στην προστασία του οργανισμού μας από την εμφάνιση του διαβήτη τύπου 2.

  1. Τονώνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου

Η κατανάλωση μήλων, προκαλεί την έκκριση ενός νευροδιαβιβαστή εν ονόματι ακετυλοχολίνη, που συμβάλλει στη μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης της νόσου  Alzheimer και παράλληλα βοηθάει στην βελτίωση της λειτουργίας της μνήμης αλλά και του εγκεφάλου μας.

  1. Ρίχνουν τις τιμές της χοληστερίνης

Ένα  μέτριο μήλο έχει περίπου 4 γραμμάρια φυτικών ινών. Μια από αυτές, η οποία ονομάζεται πηκτίνη και συγκαταλέγεται στις διαλυτές φυτικές ίνες, είναι αποδεδειγμένα πολύ βοηθητική για τη διαδικασία μείωσης της κακή χοληστερόλης.

  1. Ενισχύει την καλή λειτουργία του αναπνευστικού μας συστήματος

Το γνωρίζατε ότι αν καταναλώνετε εβδομαδιαίως 5 μήλα, βελτιώνετε άθελά σας την καλή λειτουργία των πνευμόνων σας; Με ποιο τρόπο θα αναρωτιέστε. Τα μήλα, όπως οι ντομάτες και τα κρεμμύδια, περιέχουν την κερσετίνη, ένα ευεργετικό αντιοξειδωτικό που ωφελεί  τους πνεύμονες του οργανισμού μας. Με αυτό τον τρόπο λοιπόν!

  1. Προστατεύει τον οργανισμό μας από ορισμένες μορφές καρκίνου

Άλλο ένα ιδιαίτερα ευεργετικό αντιοξειδωτικό που περιέχουν τα μήλα, σύμφωνα με Γάλλους ερευνητές, είναι η προκυανιδίνη, η οποία όπως αποδείχθηκε σε πειράματα που διεξάχθηκαν σε ζώα, έχει την ιδιότητα να καταστρέφει τα καρκινικά κύτταρα.

  1. Καταπολεμούν το κρυολόγημα

Τέλος, τα  μήλα έχουν  σημαντική περιεκτικότητα σε  βιταμίνη C (υπολογίζεται περίπου σε 8 mg το καθένα), κάτι που σημαίνει ότι με την κατανάλωση ενός μήλου παίρνουμε το 14% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας  που χρειαζόμαστε σε βιταμίνη C, κάτι που βοηθά το ανοσοποιητικό μας σύστημα να προφυλαχθεί από ιούς  αλλά και από πιθανό κρυολόγημα, τονώνοντας την καλή του λειτουργία.

 

 




Show Buttons
Hide Buttons