Αν έχετε βάλει στόχο να χάσετε βάρος, τότε αυτό που σα απασχολεί λίγο παραπάνω είναι τα τρόφιμα που απαγορεύεται να φάτε, παρά αυτά που μπορείτε να καταναλώσετε. Λογικά, ακολουθείτε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής το οποίο  είναι αναλογικό των προσωπικών σας χαρακτηριστικών ( ηλικία, φύλο, γενική υγεία ή ύπαρξη κάποιου προβλήματος υγείας, σωματική δραστηριότητα) και το οποίο έχει επιμεληθεί ο προσωπικός σας διαιτολόγος. Το ξέρατε ότι υπάρχουν 7 τροφές που πραγματικά αν σας έβλεπε να τις τρώτε, θα σας έδινε τις ευλογίες του; Ποιες είναι αυτές; Δείτε παρακάτω:

7 trofes pou mporeite na katanalwnete me tis eulogies tou diaitologou sas 300x200 7 τροφές που μπορείτε  να καταναλώνετε με τις ευλογίες του διαιτολόγου σας

  1.  Cottage cheese: Ανήκει στην κατηγορία των κρεμώδων τυριών και είναι φτωχό σε λιπαρά αλλά ιδιαίτερα πλούσιο σε ασβέστιο και πρωτεΐνη. Αν αναλογιστούμε τα λιπαρά που μας προσφέρουν τα τυριά, το cottage  είναι σαφώς πολύ χαμηλότερο σε λιπαρά. Μπορείτε να το καταναλώσετε με πολλούς τρόπους, είτε σαν σνακ μεταξύ των κυρίως γευμάτων σας, είτε με τα μακαρόνια σας, είτε με τα κρακερς σας, είτε απλά με μια φέτα ψωμί, είτε στη σαλάτα σας κτλ!
  2.  Μπρόκολο:  τα λαχανικά γενικότερα δεν έχουν πολλές θερμίδες. Το μπρόκολο δε πέρα από λίγες θερμίδες, είναι πλούσιο σε αντικαρκινικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες και βοηθάει στην εύρυθμη λειτουργία του εντέρου σας. Μπορείτε εύκολα να το συνδυάστε ή να το προσθέσετε στα περισσότερα φαγητά σας και να μην σκεφτείτε καθόλου τις θερμίδες.
  3.  Θαλασσινά: Αν η διατροφή σας περιέχει  ψάρια και θαλασσινά γενικότερα, λαμβάνετε πολλά θρεπτικά συστατικά που ευεργετούν το σώμα και το μυαλό σας, κυρίως λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε λιπαρά οξέα. Επιπρόσθετα, τα ψάρια αποτελούν άπαχη πηγή πρωτεϊνης και μπορούν να μας κρατήσουν χορτάτους για περισσότερη ώρα.
  4.  Blueberries ( ή αλλιώς βακκίνια) : Είναι από τα πιο αντιοξειδωτικά φρούτα που υπάρχουν και επιπρόσθετα περιέχουν πληθώρα φυτικών ινών. Έχουν ελάχιστες θερμίδες (ένα φλιτζάνι έχει μόνο 84!) και βάζοντάς τα στη διατροφή σας θωρακίζετε την υγεία σας και απολαμβάνετε και την απολαυστική τους γεύση.
  5.  Άπαχο κρέας: Αν η πείνα σας έχει χτυπήσει κόκκινο και θέλετε να φάτε ένα πολύ μεγάλο γεύμα για να χορτάσετε, η ιδανικότερη λύση είναι ένα άπαχο κρέας (ψαχνό) όπως η γαλοπούλα και το κοτόπουλο που έχουν μικρή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Η υψηλή τους  περιεκτικότητά σε πρωτεϊνη μπορεί να σας χορτάσει και πιο γρήγορα και για περισσότερο χρονικό διάστημα. ΚΙ όσον αφορά την κατανάλωσή τους; Φαντασία να έχετε και μπορείτε να πειραματιστείτε με πολλές συνταγές!
  6.  Σέλινο: Το σέλινο, αν και όχι ιδιαίτερα αγαπητή τροφή, είναι πλούσιο σε βιταμίνη Κ, φυτικές ίνες, κάλιο και φυλλικό οξύ. Έχει 95% περιεκτικότητα σε νερό και αποτελεί ιδανικό σνακ με ελάχιστες θερμίδες. Τέλος, μπορείτε να το προσθέσετε άφοβα σε πληθώρα φφαγητών.
  7.  Κινόα: Η κινόα μας έχει γίνει ιδιαίτερα γνωστή τα τελευταία χρόνια. Μπορούμε να την καταναλώσουμε είτε ως συνοδευτικό στα φαγητά μας, αντικαθιστώντας το ρύζι ή μόνη της ως σαλάτα. Η κατανάλωσή της μας προκαλεί το αίσθημα του κορεσμού πιο γρήγορα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, καθώς  είναι πλούσια σε πρωτεϊνη και ευεργετεί τη λειτουργία του εντέρου μας, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς της σε φυτικές ίνες.

 




Show Buttons
Hide Buttons