Όλοι θέλουμε να ζήσουμε παραπάνω, όμως ο σύγχρονος τρόπος ζωής, ο οποίος μας υπαγορεύει άφθονο τρέξιμο και υποχρεώσεις, τα οποία με τη σειρά τους μας προκαλούν άγχος και στρες, οδηγούν σε αντίθετα αποτελέσματα. Το χρόνιο μάλιστα στρες, έχει την ικανότητα να μας προκαλέσει φλεγμονή αλλά και  σειρά ασθενειών όπως ο καρκίνος, η άνοια, οι καρδιοπάθειες, ακόμη και ο θάνατος.

Ανά διαστήματα, πλασάρονται διάφορα μυστικά μακροζωϊας, τα οποία προσπαθούν να ακολουθήσουν οι περισσότεροι. Υπάρχει μυστικό λέτε για τη μακροζωϊα;

deite ti prepei na kanete an thelete na zisete perissotero 300x200 Δείτε τι πρέπει να κάνετε αν θέλετε να ζήσετε  περισσότερο

Εμείς δεν μπορούμε να σας απαντήσουμε αν υπάρχει ένα  μόνο μυστικό, αλλά σίγουρα αν κάνετε ποιοτικές και υγιεινές αλλαγές στην καθημερινότητά σας θα ζήσετε περισσότερο! Υπάρχουν ενδεδειγμένοι τρόποι  για να κάνετε την καθημερινότητά σας καλύτερη και κατ’ επέκταση να βελτιώσετε τη ζωή σας.

Δείτε λοιπόν πιο κάτω κάποιους από αυτούς τους τρόπους:

Προστατεύστε τον εγκέφαλό σας: Η εγκεφαλική λειτουργία με την πάροδο των χρόνων φθίνει και ο εγκέφαλός μας παρακμάζει γνωστικά. Η λύση είναι η τακτική γυμναστική! Προπονηθείτε 3-4 φορές την εβδομάδα και ενισχύστε τη γνωστική σας συμπεριφορά αλλά και βοηθήστε το μυαλό σας να διατηρείται σε εγρήγορση.

Καταναλώστε κατά βάση φρέσκα τρόφιμα: Καταναλώστε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, με περιεκτικότητα σε φυτοχημικά συστατικά. Γιατί; Επειδή τα φυτοχημικά συστατικά ευεργετούν πολλαπλά την υγεία μας, καθώς αποτρέπουν την εμφάνιση διαφόρων ειδών καρκίνου και παράλληλα δρουν μειώνοντας τη φλεγμονή.

Κινηθείτε: Έχει αποδειχθεί ότι η συστηματική άσκηση πέραν των πολλαπλών της ωφελειών, συντελεί στη διατήρηση της καλής υγείας της καρδιάς μας. Πιο συγκεκριμένα, οι άνθρωποι που περπατούν, τρέχουν, χορεύουν ή κάνουν οποιαδήποτε σωματική δραστηριότητα, βοηθούν με αυτό τον τρόπο την καρδιά τους να παραμένει υγιής, κάτι παράλληλα μειώνει και τις τιμές της αρτηριακής πίεσης.  Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατη μελέτη του 2018, όσοι αθλούνταν  5 φορές την εβδομάδα για 2 χρόνια, μείωσαν τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας.

Κοιμηθείτε: Είναι πολύ βασικό πέρα από τη διατροφή σας, να προσέχετε και την ποιότητα του ύπνου σας. Έχει αποδειχθεί βάσει ερευνών ότι η πιθανή έλλειψη ύπνου, μακροπρόθεσμα, οδηγεί σε αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης  Αλτσχάιμερ, εγκεφαλικού αλλά και παχυσαρκίας.

Δώστε προτεραιότητα στους φίλους: Σύμφωνα με μελέτες, οι άνθρωποι που έχουν επαρκείς κοινωνικές σχέσεις, μειώνουν την πιθανότητα πρόωρου θανάτου στο μισό!  Επομένως, ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό και την υγεία σας, είναι να περνάτε όσο περισσότερο χρόνο μπορείτε με ανθρώπους που σας ενδιαφέρουν.

Περάστε καλά: Σύμφωνα με Βρετανική μελέτη με συμμετέχοντες ηλικιωμένους άνω των 50 ετών οι οποίοι  δήλωναν ότι αισθάνονται γεμάτοι ενέργεια και απολαμβάνουν τη ζωή τους, ο κίνδυνος θανάτου μειώθηκε σημαντικά σε σχέση με όσους δεν ήταν και τόσο ευχαριστημένοι με τη ζωή τους.

Κάντε βάρη: Σύμφωνα τέλος, με επισκόπηση 23 ολόκληρων επιστημονικών ερευνών, όσοι άνθρωποι ενδυναμώνουν τους μύες τους, μειώνουν δραστικά τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου, ή την προσβολή από καρδιακές νόσους ή  τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου, ανεξαρτήτως ηλικίας αλλά και φύλου.  Επομένως, μη φοβάστε τα βάρη, σηκώστε τα!

 




Show Buttons
Hide Buttons