Είναι ευρέως γνωστό ότι ο κόσμος έχει κάνει στροφή 180 μοιρών στον τρόπο ζωής του. Σκιαγραφώντας το καταναλωτικό κοινό, μπορεί κάποιος να καταλάβει τις τάσεις που θα μας κατακλύσουν .Υγιεινά πρότυπα διατροφής και νέες γεύσεις έρχονται ολοένα να μπουν στην καθημερινότητα μας .Ποιες είναι όμως οι νέες τάσεις ?

diatrofikes taseis pou tha epikratisoun ta epomena xronia 300x169 «Διατροφικές τάσεις που θα  κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια»

  • Αφεψήματα και ποτά με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ

 

Έκθεση της Nielsen δείχνει ότι το νεανικό κοινό τείνει να αποστρέφεται από τα ποτά και να προτιμά τα « mocktails » ,κοκτέιλ δηλαδή χωρίς αλκοόλ .Οι μεγάλες βιομηχανίες  ποτών και αναψυκτικών ήδη έχουν πιάσει τον κτύπο και έχουν εντάξει  στα προϊόντα τους ποτά με ελάχιστο αλκοόλ ή και καθόλου .Αλλά και έκθεση της Whole Foods επιβεβαιώνει πως οι νέοι εγκαταλείπουν μαζικά τα οινοπνευματώδη και στρέφονται στα ανατρεπτικά και φρουτώδη  αφεψήματα που έχουν κατακλύσει την αγορά.

 

  • Ντόπια και εποχιακά

 

Σούπερ μάρκετ και εστιατόρια στρέφονται στην αποκλειστικά δικής τους παραγωγή ειδών κουζίνας. Φρέσκα βιολογικά προϊόντα, απευθείας στο καλάθι των περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένων καταναλωτών .Η υπόσχεση για εξάλειψη του άνθρακα στα προϊόντα  τα επόμενα χρόνια  κ η αλλαγή στην παραγωγή ,στη μεταποίηση και στην εμπορία των τροφίμων είναι πιο κοντά απ όσο πιστεύαμε

 

  • Superfoods

Η επανάσταση που μετράει 10ετία ,συνεχίζει με νέα προϊόντα να παίρνουν τη σειρά από την πλέον διαδεδομένη κινόα . Κάλε και farro παίρνουν τη σκυτάλη . Τρόφιμα με υψηλή διατροφική αξία και λίγες θερμίδες θα αναζητούμε πλέον και το κάλε (είδος λαχανίδας), αλλά και το δημητριακό farro (ζέα στα ελληνικά) θα είναι τα κυρίαρχα στη λίστα μας. Σύμφωνα με την έκθεση του Transparency Market Research, την τιμητική του θα έχει φέτος και το τζίντζερ (πιπερόριζα), αλλά και τα φρέσκα και γευστικά σνακ όπως στικς λαχανικών από καρότα ή αγγουράκι.

  • Ζωμός κρέατος

 

Μια από τις απόλυτες τάσεις που παίζουν δυνατά σε όλους σχεδόν τους αναλυτές είναι ο ζωμός από κρέας, ένα μυστικό του NBA. Ο  ζωμός από κόκαλα, είναι πλούσιος σε ιχνοστοιχεία  και  έχει μπει στο στόχαστρο της αγοράς, καθώς σε πολλές γωνιές του κόσμου τον παραγγέλνεις πια ακόμα και online.

 

  • Γάλα από (?)

 

Φυτικές εναλλακτικές λύσεις ψάχνει ο κόσμος ολοένα και περισσότερο καθώς αποστρέφεται από τα γαλακτοκομικά προϊόντα . Το γάλα βρόμης έχει υποσκιάσει το γάλα αμυγδάλου και το γάλα σόγιας στην παγκόσμια αγορά, τη νέα χρονιά θα δεχτεί ωστόσο τις πιέσεις και από άλλα υποκατάστατα γάλακτος, όπως το γάλα από καρύδα και το γάλα ρυζιού. Αλλά και ένα ακόμα που αναδύεται είναι το γάλα από μπιζέλια(!)

 

  • Flexitarians

 

Τι εννοούμε με αυτό τον όρο όμως ? Με πολύ απλά λόγια τους ανθρώπους που γεύονται με επίγνωση- όχι σε καθημερινή βάση – ζωικά και γαλακτοκομικά προϊόντα αλλά κατά βάση η διατροφή τους είναι χορτοφαγική .Μεγάλες εταιρίες fast food ,θέλοντας να ακολουθήσουν τους ρυθμούς αυτούς , έχουν εντάξει πλέον στο μενού τους μπέργκερ με φυτικά προϊόντα .

 

Ένα είναι σίγουρο .Όλος ο πλανήτης κινείται σε healthy life style  ρυθμούς και η παγκόσμια βιομηχανία ακολουθεί ευλαβικά αυτές τις τάσεις που όλα δείχνουν ότι ήρθαν για να μείνουν .




Show Buttons
Hide Buttons