Μεγάλες μερίδες

Οι περισσότερες γυναίκες κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης παίρνουν αρκετά κιλά διότι πιστεύουν ότι πρέπει να αυξήσουν την ποσότητα και για το μωρό. Ωστόσο κάτι τέτοιο είναι λάθος διότι έτσι μπορεί να αποκτήσεις αυξημένο σάκχαρο και υπέρβαρο μωρό.

 

Φυλλικό οξύ

Μια πολύ βασική βιταμίνη του συμπλέγματος Β είναι το φυλλικό οξύ. Αν έχετε αποφασίσει ότι θέλετε να μείνετε έγκυος τότε καλό θα ήταν να αρχίσετε την λήψη 400 μικρογραμμάρια φυλλικού οξέος καθημερινά. Αν έχετε ήδη μένει έγκυος αύξηστε τη δόση στα 600 μικρογραμμάρια. Η επαρκής πρόσληψη είναι απαραίτητη για την αποφυγή νευρολογικών προβλημάτων.

 

Κατανάλωση ψαριού τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα

Κατανάλωσε ψάρια με χαμηλό υδράργυρο, ξηρούς καρπούς  διότι βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του εγκεφάλου.

 

Απόφυγε το αλκοόλ

Καλύτερα να αποφύγετε την λήψη αλκοόλ, διότι καμία ποσότητα αλκοόλ δεν  έχει αποδειχθεί ασφαλής.

 

Σίδηρο

Στην φάση τησς εγκυμοσύνης, χρειάζεται αύξηση στην ποσότητα του σιδήρου περίπου 30 mg την ημέρα.  Για την καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου, συνδύασέ το με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C (πχ. πορτοκάλι, ρόκα, σπανάκι, πιπεριές).

 

Καταναλώστε φυτικές ίνες

Αυξήστε την κατανάλωση σε σε φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης, προκειμένου να αποφύγετε το πρόβλημα της δυσκοιλιότητας που είναι πολύ σύνηθες κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης.

 

Αποφυγή της καφεΐνης

Μην καταναλώνετε πάνω από 2 φλιτζάνια καφέ την ημέρα.

 

Αυξήστε την πρόσληψη ασβεστίου

Προκειμένου να υπάρχει σωστή ανάπτυξη των δοντιών άλλα και των οστών του μωρού στο δεύτερο και τρίτο τρίμηνο, κατανάλωσε τουλάχιστον 1.000 mg. την ημέρα.  Διότι αν δεν πάρετε αρκετό ασβέστιο, το έμβρυο θα απορροφήσει το απαιτούμενο ασβέστιο από τα οστά σας.

diatrofh kata thn egkumosinh 300x200 Διατροφικές συστάσεις για εγκυμοσύνη

 

 




Show Buttons
Hide Buttons