Ανά διαστήματα ακούμε πολλά για την απώλεια βάρους και μάλιστα κάποια από αυτά εγγυώνται απώλεια βάρους χωρίς δίαιτα. Είναι εφικτό αυτό άραγε; Θα σας πούμε ότι είναι και μάλιστα, πιο κάτω θα σας παραθέσουμε και 3 ενδεδειγμένους τρόπους (και επιστημονικά τεκμηριωμένους!).

epistimonika apodedeigmenoi tropoi gia apwleia varous xoris diaita 300x199 Επιστημονικά αποδεδειγμένοι τρόποι απώλειας βάρους χωρίς δίαιτα

Οραματιστείτε ότι θα καταναλώσετε  ένα χορταστικό γεύμα

Σύμφωνα με μελέτη του  Πανεπιστημίου  του Bristol της  Αγγλίας, όσοι άνθρωποι φαντάζονται ότι θα φάνε ένα μεγάλο και χορταστικό γεύμα, αισθάνονται περισσότερη ώρα πλήρεις, σε σχέση με όσους σκέφτονται ότι θα καταναλώσουν ένα λιτό και μίζερο γεύμα. Το γεγονός αυτό έχει να κάνει κυρίως με την ψυχολογική ικανοποίηση, καθώς αν σκέφτεστε ότι θα φάτε το γεύμα που πραγματικά θέλετε, δε θα νιώσετε στέρηση, ειδάλλως θα θέλετε να φάτε όσο περισσότερο μπορείτε. Δεν το έχετε νιώσει κι εσείς; Δεν πεινάτε περισσότερο όταν σκέφτεστε ότι πρέπει να φάτε μόνο μια σαλάτα; Γι’ αυτό σας λέμε, σκεφτείτε ότι θα φάτε κάτι νοστιμότατο και χορταστικό!

Γεμίστε το πιάτο σας με πρωτεΐνη

Το πιάτο σας είναι καλό να περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεϊνες για να παραμείνετε χορτάτοι για περισσότερη ώρα  αλλά και να κρατήσετε το δείκτη της ζυγαριάς σας σταθερό ή να τον κάνετε να πέσει σε πιο χαμηλά επίπεδα. Σύμφωνα μάλιστα με πληθώρα ερευνών, όσοι κατανάλωναν περισσότερη πρωτεϊνη, έτειναν να χάνουν ευκολότερα βάρος σε σχέση με αυτούς που δεν κατανάλωναν πρωτεϊνη στα γεύματά τους. Καλές και οι τροφές με φυτικές ίνες και νερό που μας χορταίνουν, όμως και οι πρωτεϊνες παίζουν σημαντικό ρόλο στον κορεσμό μας, κι αυτό γιατί ο οργανισμός μας δουλεύει περισσότερο για να τις διασπάσει και να κάψει τις θερμίδες του γεύματος.

Φάτε νωρίς το γεύμα σας

Είναι πολύ βασικό τι καταναλώνουμε αλλά και πότε το καταναλώνουμε. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου  Tufts, όσοι κατανάλωναν το μεσημεριανό τους μετά τις 3μμ έχαναν λιγότερο βάρος από αυτούς που έτρωγαν νωρίτερα. Επίσης, παρατηρήθηκε ότι όσοι κατανάλωναν πιο αργά το γεύμα τους, έτρωγαν μικρότερο ή και καθόλου πρωινό, το οποίο όπως όλοι γνωρίζουμε είναι το βασικότερο γεύμα και για την διατήρηση αλλά και την απώλεια βάρους. Οι ειδικοί άλλωστε προτείνουν απαραίτητα να τρώμε πρωινό, καθώς το πρώτο γεύμα ξυπνά το μεταβολισμό μας. Επομένως, φροντίστε να τον ξυπνάτε νωρίς και να καίει ακατάπαυστα, τρώγοντας μικρά και τακτικά γεύματα!

 




Show Buttons
Hide Buttons