Ο λιναρόσπορος είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά, απομακρύνοντας έτσι τις ελεύθερες ρίζες από τον οργανισμό. Οι σπόροι του λιναριού είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, με ισχυρή αντικαρκινική δράση. Η αντικαρκινική δράση οφείλεται στις λιγνάνες οι οποίες δεν επιτρέπουν την λειτουργία ενζύμων που βοηθούν στον σχηματισμό ελεύθερων ριζών και  εμπλέκονται στο σχηματισμό των καρκινικών όγκων.

Η υψηλή του περιεκτικότητα σε διαλυτές και αδιάλυτες ίνες που διαλύονται με το νερό, συντελούν στην πτώση της χοληστερίνης και των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα, ενώ παράλληλα βοηθούν στην επίλυση του προβλήματος της δυσκοιλιότητας. Ένα κουταλάκι λιναρόσπορου περιέχει 8 γραμμάρια φυτικές ίνες, έτσι καλό θα ήταν να το εντάξετε στην διατροφή σας σταδιακά για να αποφύγετε τυχόν πρηξίματα.

Αποτελεί εξαιρετική πηγή  ω-3 λιπαρών οξέων, τα οποία δρουν προστατευτικά  στην υγεία της καρδιάς. Ωστόσο άλλα τα ω-3 λιπαρά οξέα που παίρνουμε από τα ψάρια και αλλά τα λιπαρά από τον λιναρόσπορο. Συνεπώς είναι καλό να υπάρχει μια ποικιλία στην διατροφή.

Συντελεί στην απώλεια βάρους καθώς διατηρούν την αίσθηση της ικανοποίησης της πείνας, αφήνοντας την αίσθηση ότι είμαστε χορτάτοι.

Ο λιναρόσπορος, διατηρεί τα επίπεδα του ζαχάρου στο αίμα σταθερά προφυλάσσοντας από τον Σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Η αντιφλεγμονώδης δράση του λιναρόσπορου, έχει αποτελέσματα και στην υγεία της επιδερμίδας.

Αν και οι σχετικές έρευνες είναι σπάνιες, καλό είναι να αποφεύγεται η κατανάλωση λιναρόσπορου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, εξαιτίας των λιγνανών που δρουν σαν φυσικά οιστρογόνα.

threpitkes idiothtes linariou 300x200 Μάθε την θρεπτική αξία του λιναρόσπορου



Show Buttons
Hide Buttons