Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν ότι  τα προϊόντα ολικής άλεσης έχουν λιγότερες θερμίδες σε σχέση με τα λευκά προϊόντα (ζυμαρικά, ρύζι, ψωμί). Αυτό που συμβαίνει είναι ότι τα προϊόντα ολικής άλεσης περιέχουν αλεύρι που κατά την  παρασκευή του χρησιμοποιείται ολόκληρος ο σπόρος του δημητριακού, σε αντίθεση με το άσπρο/ ραφιναρισμένο αλεύρι που προέρχεται μόνο από ένα μέρος του σπόρου.

na antikatastisw ta leuka proionta me proionta olikhs aleshs 300x200 Να προτιμήσω προϊόντα ολικής άλεσης αντί των λευκών;

Τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και  μας χορταίνουν περισσότερο συμβάλλοντας έτσι στην απώλεια αλλά και διατήρηση ενός ισορροπημένου βάρους. Επίσης λόγω αυξημένης περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος αντιμετωπίζοντας προβλήματα όπως η δυσκοιλιότητα .

Επίσης  περιέχουν πολύτιμες βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Μερικά από αυτά είναι το ασβέστιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, το μαγνήσιο, ο σίδηρος, το σελήνιο, ο ψευδάργυρο και άλλα, συνεπώς τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι πιο θρεπτικά από τα λευκά προϊόντα.

Όταν ένα τρόφιμο περιέχει σιτάρι ή βρώμη, δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι ολικής άλεσης. Ένα τρόφιμο μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε ολικής μόνο βλέποντας την ετικέτα και όχι από το χρώμα του.

Πλούσια και σε αντιοξειδωτικά όπως το σελήνιο που χρησιμοποιείται από το σώμα μας για την άμυνά του οργανισμού ενάντια στις ελεύθερες ρίζες που καταστρέφουν το κολλαγόνο του δέρματος. Επίσης η αυξημένη συγκέντρωση βιταμινών του συμπλέγματος Β δρουν προστατευτικά ενάντια σε παθήσεις του δέρματος.

Έτσι τα προϊόντα ολικής άλεσης φαίνεται ότι συμβάλουν και στην καλύτερη καρδιαγγειακή λειτουργία  αλλά και ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες.

Αντικαταστήστε  τα λευκά δημητριακά πρωινού, τα λευκά ζυμαρικά και ρύζι με ολικής άλεσης,  προκειμένου να έχετε τα περισσότερα δυνατά οφέλη.

 



Show Buttons
Hide Buttons