Το καλοκαίρι είναι επιτέλους εδώ και το έχουμε συνδυάσει με όμορφες και ξέγνοιαστες στιγμές, με διακοπές, με περισσότερες εξόδους, με ήλιο, θάλασσα και φυσικά με λίγο παραπάνω μαύρισμα! Δεν ξεχυνόμαστε όλοι στις παραλίες και καθόμαστε ώρες κάτω από τον ήλιο για να αποκτήσουμε πιο μαυρισμένη επιδερμίδα; Το γνωρίζατε ότι υπάρχουν τροφές που ενισχύουν το μαύρισμά σας; Όχι; Πάρτε αμέσως χαρτί και στυλό, ξεκινάμε:

oi 10 kaliteres trofes gia fusiko mayrisma 300x200 Οι 10 καλύτερες τροφές για φυσικό μαύρισμα

Θαλασσινά: Το γνωρίζατε ότι ο ψευδάργυρος και το σελήνιο είναι ισχυροί σύμμαχοι για ένα έντονο αλλά παράλληλα και υγιές μαύρισμα; Τα θαλασσινά είναι πλούσια και στα δυο αυτά συστατικά, οπότε για να επιτύχετε ένα ομοιόμορφο και βαθύ μαύρισμα, πείτε ναι στην κατανάλωση θαλασσινών.

Βερίκοκα: Τα φρούτα ή τα λαχανικά με πορτοκαλί ή κόκκινο χρώμα, είναι εξαιρετικές πηγές β-καροτίνης. Η β-καροτίνη, φημίζεται για την έντονη συμβολή της στο ευκολότερο μαύρισμα!

Λεμόνι: Τα λεμόνια ανήκουν στην κατηγορία των εσπεριδοειδών, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Η βιταμίνη αυτή πέρα από την ενίσχυση της απορρόφησης του σιδήρου από τον οργανισμό μας,  συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγής  κολλαγόνου  αλλά και την ευρύτερη υγεία της επιδερμίδας μας.

Προϊόντα ολικής αλέσεως: Τα προϊόντα ολικής άλεσης, είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, σελήνιο αλλά και  βιταμίνες Α και Β2. Όλα αυτά τα συστατικά μας  προστατεύουν από τα ηλιακά εγκαύματα και παράλληλα αποτρέπουν την εμφάνιση ελεύθερων ριζών.

Ροδάκινα: Τα ροδάκινα  είναι εξαιρετική πηγή φλαβονοειδών και  καροτινοειδών , συστατικών που αυξάνουν την παραγωγή μελανίνης στο δέρμα μας και που συμβάλλουν  στην επίτευξη ενός πιο έντονου μαυρίσματος. Απλά είναι προτιμότερο να καταναλώσετε κίτρινα και όχι λευκά ροδάκινα, καθώς περιέχουν μεγαλύτερες ποσότητες των παραπάνω συστατικών, άρα μας ευνοούν περισσότερο!

Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε  πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, πράγμα που σημαίνει ότι ευεργετούν την καλή λειτουργία του δέρματός μας αλλά και την ελαστικότητά του, αλλά επιπρόσθετα, αυξάνουν και ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου.

Καρότα: Είναι ίσως το πιο γνωστό λαχανικό, όταν σκεφτόμαστε αυτά που βοηθούν στο μαύρισμα! Η δράση του καρότου είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική και αυτό γιατί  είναι εξαιρετικά πλούσια πηγή β-καροτίνης, της ουσίας δηλαδή που προκαλεί το τροπικό μαύρισμα που όλοι επιθυμούμε!

Αυγά: Τα αυγά είναι υπερτροφές. Πως βοηθούν στο μαύρισμα; Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αμινοξέα και βιταμίνη Α, γεγονός που αυξάνει κατά πολύ την παραγωγή μελανίνης στο δέρμα μας!

ΨάριαΤα ψάρια είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών Α και Β2, αλλά και σεληνίου, όπως αναφέραμε και πιο πάνω για τα θαλασσινά. Επομένως, επιταχύνουν κι αυτά με τη σειρά τους τη διαδικασία του μαυρίσματος.  Από τις καλύτερες επιλογές είναι ο τόνος και ο σολομός, τα οποία πέρα από το μαύρισμα, ευεργετούν, όπως είναι γνωστό και τη διαδικασία απώλειας βάρους.

Πράσινα λαχανικά: Τέλος, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, και πιο συγκεκριμένα το μπρόκολο και το σπανάκι, επιταχύνουν τα αποτελέσματα του μαυρίσματος και αυξάνουν επιπρόσθετα κατά μεγάλο βαθμό την παραγωγή μελανίνης.

Μερικές απλές συμβουλές για να πετύχετε ένα σωστό  και υγιές μαύρισμα με  ομοιόμορφο αποτέλεσμα είναι:

-Καλό είναι να κάνετε τακτικά απολέπιση (ανά δύο μέρες περίπου), για να απομακρύνετε από ατμοσφαιρικούς ρύπους αλλά και νεκρά κύτταρα, τα οποία φράζουν τους πόρους της επιδερμίδας μας, μη αφήνοντάς την να αναπνεύσει.

-Μείνετε  ενυδατωμένοι, πίνοντας όσο το δυνατόν περισσότερο νερό μπορείτε! Αποτέλεσμα; Τέρμα και η ξηρότητα, αλλά και η αφυδάτωση!

-Μην ξεχνάτε ποτέ και για κανένα λόγο  την αντηλιακή σας προστασία!



Show Buttons
Hide Buttons