Το μυαλό μας είναι ένα ζωτικό όργανό, το οποίο λειτουργεί ακατάπαυστα. Για να ενισχύσουμε λοιπόν την λειτουργία του, αλλά και να το βοηθήσουμε να σκέφτεται καθαρά και να συγκεντρώνεται, είναι καλό να επικεντρωθούμε σοβαρά στη σωστή διατροφή. Η μνήμη μας είναι πολύ σημαντική για την καθημερινότητα και κατ’ έπέκταση για τη ζωή μας , οπότε με σωστή επιλογή τροφών μπορούμε να τονώσουμε τις διανοητικές και πνευματικές μας ικανότητες αλλά και να αντλήσουμε την απαραίτητη ενέργεια που χρειαζόμαστε. Ποια όμως είναι αυτά τα τρόφιμα που στηρίζουν και ενισχύουν το μυαλό μας; Ας δούμε:

oi 8 kaliteres trofes gia to mualo sas 289x300 Οι 8 καλύτερες τροφές για το μυαλό σας

 

Κακάο: Είναι μια από τις πιο αγαπημένες μας γεύσεις . Πέραν αυτού όμως, είναι πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, τα οποία με τη σειρά τους, ενισχύουν την καλή λειτουργία του εγκεφάλου μας. Δώστε στον εγκέφαλό σας κακάο λοιπόν και φροντίστε για την καλή υγεία του, τρώγοντας κακάο.

Σαρδέλες: Οι σαρδέλες αποτελούν  εξαιρετική πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων, τα οποία ευεργετούν την υγεία μας και ειδικότερα τον εγκέφαλό μας. Αυξάνουν την εγκεφαλική κυκλοφορία καθώς διατηρούν  τα επίπεδα ντοπαμίνης στον οργανισμό μας σε υψηλά επίπεδα.

Μήλα: Τα μήλα περιέχουν τα γνωστλα  φλαβονοειδή, αλλά  και  τα φαινολικά οξέα, συνδυασμός που αποτρέπει σε μεγάλο βαθμό  τις νευροεκφυλιστικές διαταραχές

Μούρα: Πολύ γευστική και υγιεινή επιλογή. Ιδανική κι ωφέλιμη είναι και για τον εγκέφαλό μας και τις λειτουργίες του! Τα αντιοξειδωτικά στοιχεία που περιέχουν, προλαμβάνουν ουσιαστικές  ασθένειες της τρίτης ηλικίας όπως το Πάρκινσον και η άνοια.

Αυγά: Τα αυγά  είναι εξαιρετική τροφή για τον οργανισμό μας. Περιέχουν τη χολίνη, η οποία τονώνει τα δομικά στοιχεία του εγκεφάλου μας που είναι υπεύθυνα για τη μνήμη αλλά και για τη διατήρηση της ορθής μας σκέψης.

 Στρείδια: Τα στρείδια, πλούσια σε σίδηρο και ψευδάργυρο, μπορούν να ευεργετήσουν  τον εγκέφαλο μας αλλά και να μας βοηθήσουν να  ενισχύσουμε τη συγκέντρωσή και τη μνήμη μας.

Κεράσια: Είναι εξαιρετική πηγή  πολυφαινόλων, οι οποίες προλαμβάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης εγκεφαλικών επεισοδίων και καρδιακών προσβολών.

Κουρκουμάς: Ο κουρκουμάς, είναι ένα  μπαχαρικό πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη συστατικά. Σύμφωνα με  έρευνες, ο κουρκουμάς περιέχει  την αρωματική τουρμερόνη (μια βιοδραστική ένωση) η οποία αυξάνει  την ανάπτυξη νευρικών βλαστικών κυττάρων στον εγκέφαλο, σε ποσοστό μέχρι και 80% . Τέλος, πολύ βασικό του στοιχείο είναι ότι περιέχει κουρκουμίνη (επίσης  βιοδραστικό συστατικό), η οποία έχει πάνω από 150 θεραπευτικές ιδιότητες. Προσθέστε μικρή ποσότητα στα γεύματα σας και επωφεληθείτε των ευεργεσιών του.