Αυτή είναι μια από τις πιο συνηθισμένες απορίες αλλά και φόβος όσον κάνουν διατροφή. Ωστόσο πολλοί κάνουν λάθος με την φάση της συντήρησης, καθώς όταν χάσουν κάποια κιλά δεν ολοκληρώνουν το πρόγραμμα έως και την φάση αυτή. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα αρκετοί από αυτούς να ξανά παίρνουν πίσω τα χαμένα κιλά ή και περισσότερα. Η συντήρηση είναι εξίσου σημαντική όσο και η αρχή μια  δίαιτας.

suntirisi xamenwn kilvn 300x200 Πως θα συντηρήσουμε όμως τα χαμένα κιλά;

Ας δούμε όμως μερικούς τρόπους οι οποίοι θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε τα χαμένα κιλά:

 

  • Μην ξεχνάτε να κάνετε μικρά και συχνά γεύματα. Πολύ σημαντικό για την αποφυγή του τσιμπολογήματος, αλλά και την σωστή λειτουργία του μεταβολισμού.

 

  • Μην παραλείπετε το πρωινό σας είναι από τα πιο βασικά γεύματα της ημέρας. Ενεργοποιεί τον μεταβολισμό μας αυξάνοντας τις καύσεις μας αλλά και μας δίνει την απαιτούμενη ενέργεια.

 

  • Δεν τρώμε ποτέ μέχρι να νιώσουμε τελείως χορτάτοι, πάντα πρέπει να νιώθουμε ότι θα θέλαμε να συνεχίσουμε, καθώς η διαδικασία της πέψη χρειάζεται ένα χρονικό διάστημα για να ολοκληρωθεί.

 

 

 

  • Προγραμματίζετε τις ώρες κάθε γεύματος. Καλό είναι να καταναλώνουμε κάποιο γεύμα κάθε 3 ώρες περίπου.

 

  • Προτιμάτε τα φρέσκα από τα κατεψυγμένα και τα κατεψυγμένα από τις κονσέρβες.

 

 

  • Καταναλώστε ένα ελαφρύ βραδινό.

 

  • Προτιμάτε πιο υγιεινούς τρόπους μαγειρέματος όπως :ατμό, ψήσιμο, φούρνο αντί για τηγάνισμα.

 

  • Μην ξεχνάτε την ενυδάτωση σας, καταναλώστε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό καθημερινά.

 

  • Επιτρέπετε και η κατανάλωση αφεψημάτων και τσαγιού, αρκεί να μην χρησιμοποιείται ζάχαρη.

 

  • Προσπαθήστε να κάνετε κάποια φυσική δραστηριότητα πχ. περπατήστε αντί να χρησιμοποιήσετε το αμάξι, ανεβείτε με τις σκάλες ή παρακολουθήστε κάποιο εξατομικευμένο πρόγραμμα γυμναστικής

 

  • Το τελευταίο γεύμα πριν τον ύπνο καλό είναι να απέχει 2 ώρες.

 

  • Καταναλώστε σαλάτα με κάθε κύριο γεύμα με προσοχή στο ελαιόλαδο και μην προτιμάτε βαριές σάλτσες πχ. με μαγιονέζα κλπ.

 

  • Καταναλώστε κάποιο γλυκό έως 1 φορά την εβδομάδα.

 

  • Καταναλώστε κάποιο light αναψυκτικό αντί για ποτό ή αλλιώς προσπαθήστε να μην ξεπεράσετε τα 3 ποτά την εβδομάδα.

 

  • Προσοχή με το αλάτι, αντικαταστήστε το με μπαχαρικά πχ. πιπέρι.

 

  • Επιλέξτε μη επεξεργασμένα προϊόντα πχ. μαύρο ψωμί, κάστανο ρύζι και ζυμαρικά. Είναι πλούσια σε ίνες και δεν περιέχουν ζάχαρη.

 

 



Show Buttons
Hide Buttons