Το ρόδι είναι ένα φρούτο το οποίο θεωρείται ως «υπερτροφή»,και όχι άδικα. Έχει πληθώρα φυτικών ινών, οι οποίες καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα, είναι πλούσιο σε βιταμίνη Κ, φυλλικό οξύ και κάλλιο και σχεδόν 1 ρόδι καθημερινά, καλύπτει το 50%  των αναγκών του οργανισμού μας σε βιταμίνη C. Η δράση του σχετίζεται και με τη μείωση της παχυσαρκίας, καθώς έπειτα από μελέτες σε παχύσαρκα άτομα, αποδείχτηκε ότι ένας χυμός από ρόδι την ημέρα ανέστειλε την αύξηση του βάρους τους.

rodi i upertrofi 300x169 Ρόδι: η υπερτροφή

   Ο χυμός ροδιού, που τώρα τελευταία, κατακτά δυναμικό παρόν στη διατροφή μας, έχει αποδειχτεί ότι έχει επουλωτική δράση , καθώς επίσης και αντφλεγμονώδεις και αντιμικροβιακές ιδιότητες. Επίσης, έχει καρδιοπροστατευτική δράση, καθώς ρίχνει τις τιμές της αρτηριακής πίεσης, εμποδίζει την οξείδωση της  κακής χοληστερόλης και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Ακόμη, έχει προστατευτική δράση για τον προστάτη των ανδρών, ενισχύει τη διάθεση και αυξάνει τα επίπεδα σάλιου και στα δυο φύλα, δημιουργώντας και περισσότερη διάθεση για ερωτική επαφή. Τέλος, αυτός ο θρεπτικός χυμός περιέχει και πλήθος αντιοξειδωτικών  όπως οι  πολυφαινόλες, οι ανθοκυανίνες και οι ταννίνες, αντιοξειδωτικές ουσίες που είναι ισχυρότερες του πράσινου τσαγιού, του κόκκινου κρασιού αλλά και άλλων χυμών από φρούτα.

Όσον αφορά το ρόδι στη διατροφή  μας, είναι πολλές φορές κουραστικό να μπούμε στη διαδικασία να το καθαρίσουμε, όμως με λίγη υπομονή και διατροφικά και  γευστικά θα μας αποζημιώσει. Θα μας δώσει έναν θρεπτικό χυμό ή θα μας δώσεις τους σπόρους του, όπου μπορούμε να εμπλουτίσουμε τη σαλάτα, το γιαούρτι μας,  τις σάλτσες τις  φτιαχτές για ψητό κρέας, στο κούσκους αλλά ακόμη και στο ρύζι μας.

Το ρόδι δεν μπορούμε, κλείνοντας,  να το έχουμε όλο το χρόνο οπότε, εκμεταλλευτείτε τα οφέλη του στην εποχή του (που είναι ο χειμώνας ), ή αποθηκεύστε το στην κατάψυξή σας. Όπως και να έχει, με όποιον τρόπο κι αν θέλετε, απλά βάλτε το στη διατροφή σας και θωρακίστε τον οργανισμό σας!



Show Buttons
Hide Buttons