Η νηστεία μόλις ξεκίνησε και η διατροφή μας θα διαμορφωθεί ανάλογα. Είναι μια περίοδος εγκράτειας, περισυλλογής και αποτοξίνωσης! Οι νηστίσιμες τροφές είναι πολλές, όμως χρειάζεται μέτρο, καθώς είναι αρκετά παχυντικές. Τι γίνεται όμως με εμάς που δεν μας νοιάζει τόσο η στέρηση κάποιων  φαγητών, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε στιγμή χωρίς γλυκό; Τι επιλογές έχουμε; Η απάντηση των διαιτολόγων είναι μια: πολλές! Δείτε λοιπόν παρακάτω:

thelw glyko sti nisteia ti na kano 300x210 Θέλω γλυκό στη νηστεία, τι να φάω;

  • Χαλβάς: το πιο γνωστό γλυκό της νηστείας, αλλά και το πιο θρεπτικό διατροφικά , λόγω της περιεκτικότητάς του σε σουσάμι και ξηρούς καρπούς. Επειδή όμως έχει πολλές θερμίδες, μεγάλη προσοχή στην ποσότητα και φυσικά στη συχνότητα κατανάλωσής του. Ιδανικά, καταναλώστε μια μικρή συσκευασία των 40 γρ. 1-2 φορές την εβδομάδα, η οποία περιέχει περίπου 210 θερμίδες.
  • Άλλη γλυκιά και νηστίσιμη επιλογή  είναι να λιώσετε 30 γρ μαύρης σοκολάτας με γλυκαντικό από το φυτό στέβια σε ένα  μπεν μαρί και να προσθέσετε 2 φρούτα της επιλογής σας ή ακό μη και ξηρούς καρπούς (μια χούφτα είναι ιδανική ποσότητα)!
  • Ακόμη μία νηστίσιμη και θρεπτική επιλογή είναι το παστέλι, το οποίο έχει και πάρα πολλές γεύσεις, ικανοποιώντας όλες τις απαιτήσεις.  Αποτελεί ιδανική  επιλογή πριν ή και  μετά την προπόνηση σας, αλλά και ιδανικό σνακ για να καταναλώσετε στη δουλειά σας , για να τραφείτε σωστά. Επιλέξτε  τη μικρή συσκευασία και διάβασε προσεκτικά  την ετικέτα, για να ελέγξετε τυχόν περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Παρόμοια επιλογή αποτελεί το μελεκούνι Ρόδου,  το οποίο είναι ένα υγιεινό παραδοσιακό γλύκισμα με εξαιρετικά υψηλή διατροφική αξία. Το μελεκούνι αποτελείται από ολόκληρα αμύγδαλα, διάφορα μπαχαρικά, σουσάμι, μέλι, πορτοκάλι και δεν περιέχει ζάχαρη! Αποτελεί ιδανικό σνακ για τις απογευματινές σας λιγούρες, καθώς τα 30 γρ. αποδίδουν  περίπου 137 θερμίδες.
  •  Φτιάξε ένα ρόφημα με φυτικό γάλα και  κακάο. Βράστε ένα φλιτζάνι από  γάλα αμυγδάλου με 1 κουταλάκι του γλυκού σκόνη από άγλυκο κακάο και πιείτε ένα λαχταριστό σοκολατένιο και θρεπτικότατο ρόφημα.
  • Αν είστε  λάτρεις του ταχινιού,  μπορείτε να λιώσετε μαύρη σοκολάτα με στέβια σε ένα μπεν μαρί κι αφού την ανακατέψετε με μέλι, προσθέστε  λίγο ταχίνι ολικής άλεσης, κι έτσι θα έχετε φτιάξει  το δικό σας σπιτικό ταχίνι με σοκολάτα! Μπορείτε να το καταναλώσετε με  1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης ή  2 ρυζογκοφρέτες ή δύο φρυγανιές ολικής άλεσης.
  • Κόψτε μισή μπανάνα και αλείψτε τη με λίγο φυστικοβούτυρο και λίγη μαύρη σοκολάτα με στέβια.



Show Buttons
Hide Buttons