Υπάρχουν κάποιες φορές που ενώ ακολουθούμε μια δίαιτα και μάλιστα είμαστε προσηλωμένοι και πειθαρχημένοι σε αυτή, ο δείκτης της ζυγαριάς μας παραμένει σταθερός στον ίδιο αριθμό. Τι συμβαίνει; Γιατί μας συμβαίνει αυτό; Κάνουμε κάτι λάθος; Τι άλλο πρέπει να βγάλουμε από τη διατροφή μας; Τόσο δύσκολη είναι η υγιεινή διατροφή; Ηρεμήστε και πάρτε βαθιές ανάσες. Υπάρχει λύση και φυσικά συμβαίνει σε όλους μας!

kollaei i zygaria 300x228 Τι πρέπει να κάνω όταν κολλάει η ζυγαριά;

  Ας δούμε λοιπόν παρακάτω κάποιους βασικούς λόγους που ίσως πάνω στον πανικό μας, μας διαφεύγουν:

Οι ποσότητες
Αν ακολουθείτε μια δίαιτα, η οποία δεν ανταποκρίνεται στο στόχο απώλειας που θέλετε και το βάρος παραμένει ίδιο, τότε μάλλον οι ποσότητες που προσλαμβάνετε  δεν είναι οι σωστές. Μπορεί να είναι παραπάνω από αυτές που θα έπρεπε, σύμφωνα με το διαιτολόγιο σας.

Παράλειψη γευμάτων
Πολλές φορές έχουμε την εντύπωση, ότι παραλείποντας τα γεύματα θα χάσουμε γρηγορότερα τα κιλά που θέλουμε. Μεγάλο λάθος, γιατί αυτό μας οδηγεί σε υπερκατανάλωση τροφών στο επόμενό μας γεύμα ή ακόμη χειρότερα,  μπλοκάρουμε την καλή λειτουργία του μεταβολισμού μας.

Ακανόνιστα γεύματα
Μπορεί να σας ακούγεται κάπως υπερβολικό, όμως πρέπει να ορίσετε μια συγκεκριμένη ώρα που θα καταναλώνετε τα γεύματά σας. Η ασταθείς ώρες κατανάλωσης φαγητού ή η κατανάλωσή τους λίγο πριν τον ύπνο, θα απορρυθμίσουν το μεταβολισμό σας.

 

Κατακράτηση υγρών
Πολλές φορές, το έντερο και οι εντερικές διαταραχές πιο συγκεκριμένα, αλλά και η δυσπεψία των τροφών, μπορούν να μας προκαλέσουν φούσκωμα και συνεπώς αυτό ενθαρρύνει την κατακράτηση υγρών στο σώμα μας.

 


Φάση προσαρμογής

Αν τελευταία χάσατε αρκετό βάρος, αλλά έχετε  ακόμα δρόμο, απλά ηρέμησε και συνεχίστε την προσπάθεια απτόητοι, δίνοντας στο σώμα και τον οργανισμό μας τον απαραίτητο χρόνο να αφομοιώσει τα νέα επίπεδα βάρους μας.

 

Δυσκοιλιότητα
Όσοι πάσχουν από δυσκοιλιότητα, έχουν δυστυχώς ένα πρόβλημα το οποίο πρέπει να λυθεί με σωστή διατροφή, προσαρμοσμένη στο πρόβλημά τους, κι αυτό μπορεί να επιτευχθεί με μια επίσκεψη σε κάποιο διαιτολόγο. Μπορεί όμως, να οφείλεται και σε λανθασμένες διατροφικές επιλογές  η μη μείωση στο βάρος μας.

 

 Περίοδος
Ένας ακόμη σημαντικός λόγος που μπορεί να διατηρήσει τη ζυγαριά μας σταθερή, είναι η αναμονή περιόδου ή επιπρόσθετα,  οι μέρες που διανύουμε την έμμηνο ρύση. Επομένως, υπομονή μέχρι να τελειώσει!

 

Το λάθος ζύγισμα
Θα ήταν καλό και πιο αποδοτικό,  αν επιλέγατε να ζυγίζεστε μια συγκεκριμένη ώρα το πρωί, χωρίς φυσικά να έχετε καταναλώσει τροφή και υγρά, έχοντας πάει τουαλέτα και φορώντας ελαφριά ρούχα. Κι αυτό μια φορά την εβδομάδα, όχι κάθε μέρα!

 

Ανεπάρκεια βιταμινών
Ίσως να σας φαίνεται παράξενο η και παράλογο, όμως η έλλειψη βιταμινών από τον οργανισμό μας(όπως χαμηλός σίδηρος), δημιουργεί μια σειρά από παρενέργειες, μια από αυτές είναι ότι επιβραδύνει το μεταβολικό μας ρυθμό.

 

 

Οι υδατάνθρακες
Αν επιλέγετε  να κάνετε μια υδατανθρακική διατροφή, τότε σίγουρα το αποτέλεσμα δεν θα είναι η απώλεια βάρους.

 

Φαρμακευτική αγωγή
Εάν λαμβάνετε κάποια φαρμακευτική αγωγή(πχ αντιφλεγμονώδη φάρμακα κορτιζόνη, αντισυλληπτικά, αντιβιοτικά), υπάρχει μεγάλη περίπτωση να μην πέφτουν τα κιλά σας, και μερικές φορές να αυξηθούν κιόλας.

 

Η γυμναστική
Αν αθλείστε και οι διατροφικές σας συνήθειες παραμένουν ίδιες, αλλά τα κιλά σας παραμένουν κι αυτά ίδια μην αγανακτήσετε. Απλά, αυξάνεται ο μυϊκός σας ιστός και όπως καταλαβαίνετε, υπάρχουν τροποποιήσεις στη σύσταση του σώματός σας. Οπότε δώστε λίγο χρόνο στον οργανισμό σας, να αντιληφθεί την νέα κατάσταση στην οποία έχει εισέλθει.

 

Αφυδάτωση
Ένας τελευταίος, αλλά πολύ βασικός λόγος που δεν χάνετε βάρος, είναι η ποσότητα νερού που πίνετε καθημερινά. Αποτελούμαστε από νερό και είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία του οργανισμού μας. Μια μειωμένη πρόσληψή του δεν βοηθά την προσπάθεια απώλειας βάρους που έχετε ξεκινήσει. Οπότε βάλτε το νερό στο πρόγραμμα και μετρήστε πόσο καταναλώνετε. Είναι καλό να πίνετε 6-8 ποτήρια καθημερινά τουλάχιστον!

 



Show Buttons
Hide Buttons