Άρχισε να χειμωνιάζει και μαζί με τον καιρό αλλάζει και η διάθεση σας; Νιώθετε μελαγχολία και το τσιμπολόγημα νιώθετε ότι θα σας ανακουφίσει και θα σας χαλαρώσει;

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν τροφές που περιέχουν ουσίες που βοηθούν στην χαλάρωση και την βελτίωση της διάθεσης. Πώς θα μπορούσαμε όμως να αντικαταστήσουμε ένα παχυντικό γλυκό που θα μας φτιάξει στιγμιαία την διάθεση και ύστερα θα μας γεμίσει τύψεις;

agxos kai diatrofh 300x124 Τροφές ενάντια στο άγχος

Έχουμε την λύση!

Ας μάθουμε μερικά στοιχεία για τις τροφές με “ηρεμιστικές ιδιότητες”.

Ξεκινώντας λοιπόν με την μαύρη σοκολάτα που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και σε τρυπτοφάνη η οποία μεταβολίζεται σε σεροτονίνη (ορμόνη γνωστή για την επίδραση που έχει στην διάθεση). Επίσης περιέχει μαγνήσιο και σελήνιο που έχουν επίδραση στην διάθεση. Μπορείς να καταναλώσεις ένα μικρό κομμάτι σοκολάτας σαν ενδιάμεσο σνακ μαζί με φρούτα.

Μούρα: Τα μούρα όπως οι φράουλες, τα σμέουρα και τα βατόμουρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C η οποία έχει φανεί ότι μειώνει το στρες.

Κασίους:  Περιέχουν φυτική πρωτεΐνη, καλά λιπαρά και ψευδάργυρο. Η έλλειψη ψευδαργύρου έχει συσχετιστεί και με κατάθλιψη.

Αβοκάντο: Πλούσιο σε λουτείνη, β-καροτένιο, βιταμίνη Ε, φυλλικό οξύ και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Προκαλεί καλή διάθεση και ηρεμία. Προσθέστε 1/4 αβοκάντο (1 μερίδα) στο τοστ ή σε σαλάτες.

Πράσινο τσάι: Αν και περιέχει καφεΐνη είναι πλούσιο σε κατεχίνες και πολυφαινόλες. Θεωρείται ενισχυτής του εγκεφάλου καθώς ενισχύει την διάθεση. Πέρα από τις ισχυρές αντιοξειδωτικές άλλα και αντικαρκινικές ιδιότητες βοηθάει στην αύξηση του βασικού μεταβολισμού συνεπώς και στην απώλεια βάρους. Καταναλώστε καθημερινά 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι.

Βρώμη: Είναι ένας σύνθετος υδατάνθρακας με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και πολλές φυτικές ίνες, που διατηρεί το σάκχαρο σε σταθερά επίπεδα. Σε αντίθεση με τροφές που περιέχουν επεξεργασμένους υδατάνθρακες (ζάχαρη, φρουκτόζη κλπ.) που προκαλούν απότομη αύξηση σακχάρου στο αίμα. Προκαλεί την παραγωγή σεροτονίνης η οποία βοηθά στην αντιμετώπιση του άγχους. Εντάξτε την στο πρωινό σας μαζί με γάλα η γιαούρτι.

Ξηροί καρποί: Εξαιρετική πηγή μαγνησίου ένα μέταλλο που έχει χαλαρωτικές ιδιότητες για το νευρικό σύστημα. Μπορείτε να προσθέσετε στην καθημερινότητα σας 10γρ. ξηρούς καρπούς συνδυάζοντας τους με ένα φρούτο.




Show Buttons
Hide Buttons