Εάν κάνετε κάποιο άθλημα ή πάτε γυμναστήριο ή χορό ή κάνετε τέλος πάντων κάποια δραστηριότητα και έχετε ως στόχο να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα, αυτό δεν θα το πετύχετε μόνο με τη γυμναστική. Υπάρχουν τροφές που θα σας βοηθήσουν να χτίσετε τη μυϊκή σας μάζα με αποτέλεσμα να καίτε και περισσότερες θερμίδες, αλλά και να μειώσετε το ποσοστό λίπους στο σώμα σας.

       trofes gia auxisi tis muikis mazas 300x197 Τροφές για αύξηση της μυϊκής μάζας

Οι παρακάτω τροφές θα σου δώσουν την απαραίτητη ενέργεια πριν την προπόνηση, αλλά θα επιταχύνουν και την ανάρρωση των μυών σου μετά από αυτή:

 Γιαούρτι

Το γιαούρτι αποτελεί πηγή πρωτεϊνών, βιταμίνης D  που είναι απαραίτητη για τους μύες μας και φυσικά ασβεστίου. Η βιταμίνη D  είναι υπεύθυνη για την καλή υγεία των οστών, τα οποία συνθέτουν τις πρωτεϊνες  και   θεωρούνται απαραίτητη προϋπόθεση  για τη δημιουργία αλλά και τη διατήρηση των μυών μας. Μια τυχόν έλλειψη της βιταμίνης αυτής, προκαλεί απώλεια μυϊκής μάζας και μειώνει την αντοχή μας, άρα αναλογικά πέφτει και η απόδοσή μας στην προπόνηση. Οπότε καταναλώνοντας γιαούρτι,  αποκτάτε έναν σημαντικό  σύμμαχο στην προπόνηση, καθώς ενισχύει τη μυϊκή θρέψη.

Τυρί cottage

Ιδανική επιλογή (και με λίγα λιπαρά) για τη δημιουργία αλλά και τη συντήρηση των μυών μας, καθώς περιέχει πέρα από τις πρωτεϊνες, βιταμίνη Β-12  και ασβέστιο. Σκεφτείτε απλά ότι μόνο ένα φλιτζάνι περιέχει 28 γραμμάρια πρωτεϊνης( όση και τέσσερα αβγά)!

Κοτόπουλο

Το στήθος από το κοτόπουλο είναι πλούσιο σε λευκίνη (αμινοξύ  που αυξάνει την πρωτεϊνική σύνθεση) και φυσικά είναι τροφή υψηλής πρωτεϊνικής αξίας(54 γρ ανά μερίδα). Για παράδειγμα, 170 γρ στήθος κοτόπουλο περιέχει 52 γραμμάρια πρωτεΐνης και 4,4 γραμμάρια λευκίνης .

Αμύγδαλα

Η L-αργινίνη που υπάρχει στα αμύγδαλα , ενισχύει την καύση περισσότερου λίπους και υδατανθράκων κατά την προπόνηση. Επομένως η κατανάλωση τους πριν την προπόνηση σας βοηθούν την καύση λίπους . ¼ φλιτζανιού είναι ότι χρειάζεσαι, παρέχοντάς σου μαγνήσιο, 8γρ πρωτεϊνης και την απαραίτητη ενέργεια να αποδώσεις δυναμικά στη φυσική σου δραστηριότητα.

Αυγά

Έπειτα από μια προπόνηση υψηλής έντασης, ο οργανισμός σου χρειάζεται απαραίτητα 14 γραμμάρια πρωτεΐνης για να συνέλθει. Οπότε δύο αβγά είναι μια πολύ γρήγορη και άμεση λύση για εσάς που δε θέλετε να μαγειρέψετε!

Μοσχάρι

Είναι πλούσιο σε CLA,( αντι-φλεγμονώδες λιπαρό οξύ) και παρέχει περισσότερο από το μισό της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας που χρειάζεται ο οργανισμός μας σε πρωτεϊνη. Επίσης, είναι πλούσιο σε σίδηρο και μαγνήσιο που είναι απαραίτητα συστατικά για το χτίσιμο των μυών μας και τέλος είναι  η Νο 1 πηγή κρεατίνης, καθώς αυξάνει τη μυϊκή μας μάζα, επισπεύδοντας  την επιτάχυνση της πρωτεΐνης στους μύες.

12 Σουσάμι

Οι σπόροι σουσαμιού έχουν την ιδιότητα να παράγουν πρωτεϊνη για τη δημιουργία νέων μυών γιατί   ενισχύουν  την ικανότητα του οργανισμού να χρησιμοποιεί τα αμινοξέα κατάλληλα για να παράγει ενέργεια.

Σολομός

Είναι αδιαμφισβήτητο δείγμα περιεκτικότητας των καλών λιπαρών που ευεργετούν τον οργανισμό μας (Ω-3 λιπαρά οξέα), τα οποία του χαρίζουν τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και φυσικά είναι πλούσιο και σε πρωτεΐνη (39 γραμμάρια ανά μερίδα).

Φασόλια

Τα φασόλια είναι μια πρωτεινική πηγή που περιλαμβάνει και φυτικές ίνες, κάτι που κρατά σταθερό το σάκχαρο στο αίμα μας και μας δίνει ενέργεια διαρκείας που μας βοηθά στην καλύτερη απόδοση όταν γυμναζόμαστε. Είναι επίσης πλούσια  σε χαλκό (ο οποίος ενισχύει τους τένοντες) αλλά και σε φυλλικό οξύ( βιταμίνη του συμπλέγματος Β που τροφοδοτεί την ανάπτυξη των μυών). Ένα φλιτζάνι με  φασόλια, έχει 12γρ πρωτεΐνης και 9 γρ φυτικών ινών.

Μπανάνα

 

Περιέχει σε υψηλό ποσοστό κάλιο (το οποίο προλαμβάνει τυχόν κράμπες) και φυσικά γλυκόζη η οποία μας παρέχει άμεση ενέργεια! Ιδανική είναι μια  μέτρια μπανάνα γιατί περιέχει 36 γρ καλών  υδατανθράκων οι οποίοι και ενισχύουν την αποκατάσταση των μυών αλλά και απελευθερώνονται με αργό ρυθμό στο σώμα μας.

Σοκολατούχο γάλα

Το σοκολατούχο γάλα αν και παρεξηγημένο, έχει ασβέστιο και βιταμίνη D αλλά και πρωτεϊνη από το γάλα, αλλά και λίγη ζάχαρη η οποία προέρχεται από τη σοκολάτα και μας ανεφοδιάζει σε γλυκογόνο. Άρα , μην είστε προκατειλημμένοι ,αποτελεί κι αυτό σύμμαχό μας  στην αποκατάσταση των μυών.