Τροφές που είναι καλό να αποφεύγουμε το πρωί:

Δημητριακά με ζάχαρη

Ορισμένα δημητριακά περιέχουν αρκετή ζάχαρη. Η ζάχαρη ανεβάζει απότομα την γλυκόζη στο αίμα και επίσης την ρίχνει και απότομα.  Αυτή η απότομη πτώση μας κάνει να νιώθουμε κουρασμένοι και έτσι επιλέγουμε κάτι ανθυγιεινό σαν σνακ.  Επιλέξτε λοιπόν δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες όπως η βρώμη η τα πιο απλά δημητριακά ολικής άλεσης.

 Αποφύγετε τροφές όπως ζαμπόν, μπέικον και λουκάνικα

Είναι πλούσια σε  νιτρικά άλατα που έχουν κατηγορηθεί για καρκίνο του παχέος εντέρου.

Επιδόρπια γιαουρτιού

Περιέχουν πολλά χημικά συστατικά και γλυκαντικές ουσίες. Συνεπώς επιλέξτε καλύτερα ένα απλό γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και προσθέστε σε αυτό λίγα φρούτα και ξηρούς καρπούς.

Γλυκά

Καλό θα ήταν να αποφεύγεται επεξεργασμένες τροφές που έχουν παρασκευαστεί από λευκό αλεύρι και είναι και πλούσιες σε ζάχαρη . Διότι λόγω της απότομης πτώσης της  γλυκόζης στο αίμα θα πεινάσετε πολύ σύντομα.

 poies trofes na apofugoyme to prwi kai poies to bradu 300x200 Ποιες τροφές να αποφεύγουμε το πρωί και ποιες το βράδυ;

Τροφές που είναι προτιμότερο να αποφύγουμε το βράδυ:

Ζυμαρικά

Τα ζυμαρικά το βράδυ καλό είναι να τα αποφεύγουμε καθώς θα αυξήσουν τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα, θα μετατραπούν σε λίπος κατά την πέψη και θα προκαλέσουν φούσκωμα.

Τα δημητριακά με ζάχαρη

Επιλέξτε δημητριακά ολικής ή βρώμη σαν ελαφρύ γεύμα. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Τηγανιτά

Αποφύγετε τα τηγανητά, διότι πέρα από την αύξηση του βάρους που θα προκαλέσουν θα σας δημιουργήσουν και ενοχλήσεις στον ύπνο επειδή είναι βαριές επιλογές για βράδυ.

Καφεΐνη

Είναι γνωστό ότι η καφεΐνη είναι η κύρια αιτία της αϋπνίας καθώς η θα παραμείνει στο σώμα για 8-10 ώρες.

Τα εσπεριδοειδή

Είναι επίσης εξαιρετικά όξινα και μπορεί να μας προκαλέσουν ενοχλήσεις στο στομάχι και αϋπνία.

Αλκοόλ

Αν και το αλκοόλ μπορεί να μας βοηθήσει να χαλαρώσουμε μετά από μια δύσκολη ημέρα, ωστόσο μπορεί να επιδράσει πολύ αρνητικά στην ποιότητα του ύπνου μας.

Κόκκινο κρέας

Τέλος το κόκκινο κρέας έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και λιπαρά τα οποία ο οργανισμός δυσκολεύεται να διασπάσει και να τα χωνέψει.



Show Buttons
Hide Buttons