Σε περιόδους που ακολουθούν κάποιοι, πολύ αυστηρή δίαιτα προσπαθούν να μην καταναλώνουν ξηρούς καρπούς, καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι μας προσδίδουν πολλές θερμίδες. Άρα από φόβο, να μην προκαλέσουν  αύξηση βάρους και να μη ξεφύγουν από τις ημερήσιες προσλαμβανόμενες θερμίδες τους, καθώς ίσως δε γνωρίζουν την ιδανική ποσότητα, τους αποκλείουν  εντελώς από τη διατροφή τους.

pos na katanalwnontai oi ksiroi karpoi gia na min mas paxainoun 300x245 Ξηροί καρποί, πως πρέπει να καταναλώνονται για να μην σας παχαίνουν

Είναι σωστή πρακτική αυτή;  Σύμφωνα με τους ειδικούς του Πανεπιστημίου King  στο  Λονδίνου, οι ξηροί καρποί δίνουν πολλή ενέργεια στον οργανισμό μας,  αλλά οι θερμίδες που μας προσφέρουν  δεν απορροφώνται από το σώμα μας.

Η Δρ. Σάρα Μπέρι, από το τμήμα των  διατροφικών επιστημών του Πανεπιστημίου, δήλωσε ότι οι πληροφορίες που αναγράφονται στις συσκευασίες τροφίμων, όσον αφορά τις θερμίδες και το λίπος που μας προσφέρουν οι ξηροί καρποί, δεν είναι πάντα ακριβείς, γι’ αυτό και αποφεύγονται από το ευρύ κοινό. Όμως, είναι αποδεδειγμένο ότι σίγουρα κάνουν καλό στην καρδιά μας!

Οι ερευνητές λοιπόν,  συνεκτίμησαν  τα αμύγδαλα ως προς την κατανάλωσή τους σε μικρά κομμάτια και σε μορφή αλευριού. Αποφάνθηκαν λοιπόν, ότι  το λίπος των ξηρών καρπών, παραμένει παγιδευμένο και δεν απορροφάται από τον οργανισμό, κατά τη διαδικασία της πέψης.  Όταν όμως  είναι τριμμένο σε μορφή  αλευριού, η δομή του διασπάται, με αποτέλεσμα το λίπος να γίνεται  πιο προσβάσιμο και απορροφήσιμο από τον οργανισμό μας.

Συγκεκριμένα για τα αμύγδαλα, οι ερευνητές δηλώνουν ότι  μπορούν να καταναλώνονται χωρίς τύψεις, καθώς μας παρέχουν ενέργεια αλλά έχουν το πλεονέκτημα, ότι οι θερμίδες τους δεν απορροφώνται από τον οργανισμό μας.

Κλείνοντας λοιπόν την έρευνά τους, υποστηρίζουν ότι ο ιδανικός τρόπος κατανάλωσης των ξηρών καρπών είναι η  φυσική τους μορφή. Τι, εσείς δε θα τους πιστέψετε;



Show Buttons
Hide Buttons