Το καλοκαίρι η ανεμελιά χτυπάει κόκκινο. Μην αφήσετε όμως τη διατροφή σας στον αυτόματο. Επιμεληθείτε την με αγάπη και στην παραλία. Πριν ξεκινήσετε για τη θάλασσα, γεμίστε την τσάντα σας με υγιεινά σνακ τα οποία θα σας χορτάσουν ποιοτικά και υγιεινά και θα σας αποτρέψουν από την  πολύ πιθανή κατανάλωση ανθυγιεινών τροφών λόγω κακού προγραμματισμού των γευμάτων σας.

ugieina snak gia na parete mazi stin tsanta thalassis sas 300x200 Υγιεινά σνακ για να πάρετε μαζί στην τσάντα θαλάσσης σας

Αν πάλι δεν προλάβατε να ετοιμάσετε κάποιο γεύμα, μπορείτε να παραγγείλετε κάτι ελαφρύ που δε θα σας βαρύνει για να μπορέσετε να συνεχίσετε το κολύμπι σας άφοβα και ακίνδυνα. Για παράδειγμα μπορείτε να επιλέξετε μια σαλάτα με ψάρι ή κοτόπουλο ψητό, ένα απλό σάντουιτς  με ψωμί ολικής άλεσης που να περιέχει άπαχη πηγή πρωτεϊνης όπως αυγό, γαλοπούλα ή τόνο μαζί με λαχανικά.  Αποφύγετε τα burgers  και τα  club sandwich  που είναι πλούσια σε λιπαρά και περιττές θερμίδες, που πέρα από παραπάνω κιλά θα σας κάνουν να αισθάνεστε ένα παραπάνω βάρος και δε θα είστε σε θέση να χαρείτε το κολύμπι και τις υπόλοιπες καλοκαιρινές δραστηριότητες.

 

Επίσης, αποφύγετε τα πατατάκια, τα μπισκότα και οποιοδήποτε άλλο ανθυγιεινό σνακ και πάρτε μαζί σας φρούτα, τα οποία θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε ενυδατωμένοι. Άλλες υγιεινές διατροφικές επιλογές είναι τα κράκερς, οι μπάρες δημητριακών αλλά και οι ρυζογκοφρέτες, απλά εδώ χρειάζεται να προσέξετε την ποσότητα.

 

Αν επίσης, πρέπει να ψωνίσετε κάτι από το σούπερ μάρκετ ή το φούρνο ή από μια ψησταριά, καλό είναι να επιλέξετε κάτι ελαφρύ  καθώς έτσι θα νιώθετε κι εσείς πολύ καλύτερα στην παραλία.

 

Κάτι άλλο που ίσως εκτιμάμε λάθος, είναι ότι σκεφτόμαστε ότι τα αλμυρά σνακ, τα σάντουιτς αλλά και τα παγωτά που καταναλώσαμε ήταν απλά μικρά σνακ, ενώ στην πραγματικότητα θεωρούνται ως ένα κυρίως γεύμα.

 

Πολύ σημαντικό κατά την παραμονή σας στην παραλία είναι να μην αμελείτε την ενυδάτωσή σας και να πίνετε άφθονο νερό. Μπορείτε επίσης, αν θέλετε να ξεφύγετε λίγο από το νερό να προσθέσετε σε αυτό φρούτα για να αλλάξει η γεύση σας. Το αλκοόλ δεν θεωρείται ούτε υγιεινή επιλογή, καθώς προκαλεί αφυδάτωση, αλλά είναι και επικίνδυνο αν μετά πάτε για κολύμπι. Επίσης, οι γρανίτες και τα milkshake έχουν πολλές θερμίδες και ζάχαρη, οπότε καλύτερα προτιμήστε ένα παγωμένο τσάι. Απλά κατά νου να έχετε ότι σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να αφυδατωθείτε!

 

Όσον αφορά τις ποσότητες, αν δεν μπορείτε να βάλετε μέτρο στην ποσότητα που καταναλώνετε, απλά μοιραστείτε τα σνακ με την παρέα σας ή φάτε μια χούφτα ξηρών καρπών που θα σας χορηγήσουν με άμεση ενέργεια.

 

Τέλος και πολύ βασικό, σηκωθείτε από την ξαπλώστρα σας! Πηγαίνετε να περπατήσετε στη θάλασσα, παίξτε beach volley, κολυμπήστε, παίξτε ρακέτες και κάψτε θερμίδες. Με αυτό τον τρόπο άλλωστε θα ξεχάσετε και το φαγητό!  Το βασικότερο όλων είναι να περνάτε όσο το δυνατό πιο ευχάριστα στην παραλία και όχι να παρατρώτε. Αν μάλιστα οργανώσετε και τα γεύματά σα από πριν θα αποφύγετε τυχόν παρασπονδίες που μαζί με την υψηλή θερμοκρασία θα σας δημιουργούσαν το αίσθημα της κούρασης και δε θα σας άφηναν να χαρείτε τη μέρα σας, όλα θα πάνε ανέλπιστα καλά και εσείς θα απολαύσετε τη μέρα σας εις το έπακρον.

 

 




Show Buttons
Hide Buttons