Το καλοκαιράκι έφτασε και οι εξορμήσεις μας στην παραλία έχουν ξεκινήσει για τα καλά. Λίγο η ηλιοθεραπεία, λίγο το μπάνιο στην θάλασσα, λίγο τα σπορ με τα οποία μπορεί να ασχοληθούμε, όλα αυτά μας ανοίγουν την όρεξη κατά την παραμονή μας στην παραλία. Ειδικότερα όταν έχουμε σκοπό να περάσουμε αρκετές ώρες δίπλα στην θάλασσα, χρειάζεται να έχουμε οργανώσει και τα σνακ που θα έχουμε μαζί μας έτσι ώστε να μην ξεφύγουμε στις διαθέσιμες επιλογές που θα έχουμε εκείνη την ώρα από κάποιο καφέ-μπαρ, οι οποίες τις περισσότερες φορές περιλαμβάνουν φαγητά πλούσια σε trans λιπαρά (πχ pizza, club sandwich συνοδευόμενο με πατάτες ή πατατάκια κτλ). Κάποιες φορές μάλιστα οι επιλογές αυτές είναι και αρκετά κοστοβόρες. Το μόνο που χρειάζεται από εμάς είναι λίγο παραπάνω οργάνωση έτσι ώστε να ετοιμάσουμε κάποια υγιεινά σνακ και απλά να τα προσθέσουμε στην τσάντα θαλασσής μας.

ygieina snak gia tin paralia 300x200 Υγιεινά σνακ για την παραλία

Παρακάτω θα βρείτε κάποιες ιδέες για εύκολα, υγιεινά και συγχρόνως νόστιμα σνακ που μπορείτε να ετοιμάσετε για να έχετε μαζί σας στην βόλτα σας στην παραλία.

  • Φρουτοσαλάτα από φρέσκα φρούτα της αρεσκείας σας. Θα σου προσφέρουν τόσο την ενέργεια που χρειάζεσαι όσο και την ενυδάτωση που σου είναι απαραίτητη. Αντί για φρέσκα φρούτα επίσης μπορείς να έχεις μαζί σου αποξηραμένα φρούτα που σου αρέσουν σε  ένα σακουλάκι.
  • Ξηροί καρποί, μία πανεύκολη επιλογή για να έχεις μαζί σου. Το μόνο που χρειάζεται να προσέξεις είναι να είναι ανάλατοι και να μην το παρακάνεις στην ποσότητα. Μπορείς να του συνοδεύσεις με ένα ποτήρι χυμό για να χορτάσεις καλύτερα.
  • Στικ από καρότο-αγγούρι ή άλλα λαχανικά πχ ντοματίνια. Μια εξαιρετική εναλλακτική επιλογή και θρεπτική. Μπορείς να τα συνδυάσεις με κάποιο κομμάτι τυρί χαμηλών λιπαρών που μπορείς επίσης να έχεις μαζί σου.
  • Κριτσίνια ολικής, ρυζογκοφρέτες, καλαμπογκοφρέτες ή creamcrackers. Μπορείς επίσης να τα συνοδεύσεις με τον καφέ σου, το παγωμένο τσάι σου ή ακόμα και το φρέσκο χυμό σου.
  • Μπισκότα βρώμης. Υγιεινά, ειδικότερα αν είναι σπιτικά, και εύκολα στην μεταφορά τους, χαρίζοντας σου την ενέργεια που θες.
  • Αυγό βραστό και ψωμί ολικής. Πολύ θρεπτικό σνακ που θα σε κρατήσει κατά την διαμονή σου στην παραλία.
  • Τοστ ή σάντουιτς. Μία συνηθισμένη και διαχρονική επιλογή. Προτιμήστε ψωμί ολικής και προσθέστε λαχανικά στο τοστ ή το σάντουιτς για να είναι ένα πιο πλήρες σνακ.

Ακόμα καλό θα ήταν, όποτε είναι εφικτό να έχεις μαζί σου και ένα μικρό ψυγείο παραλίας όπου μπορείς να συντηρήσεις κάποια παραπάνω τρόφιμα ή γεύματα και να διατηρήσεις παγωμένο το νερό σου.  Το νερό είναι πολύ σημαντικό για την ενυδάτωσή σου ειδικότερα της ημέρες με υψηλή θερμοκρασία οπότε μην ξεχνάς να έχεις ένα μεγάλο μπουκάλι μαζί σου πάντα. Καλές βουτιές!



Show Buttons
Hide Buttons